vandaag in het nieuws: assiej op bezoek bij ineke2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

vandaag in het nieuws: assiej op bezoek bij ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:12

Haha nouja ik ben dus vandaag naar ineke toe gegaan.... Met de auto, (mams reed, had geen zin om met OV te gaan.. 1 ding waar ik een hekel aan heb Haha!)

Ik zou langs komen om Ineke2 een beetje te helpen met invetten van de spulletjes enzo omdat ze morgen wedstrijd heeft met Levi.

Ik kwam er dus aan.. was ze al lekker aan het rijden Lachen zag er heel ontspannen uit.. die ondeugd wou een paar keer de andere kant op lopen, maar is maar 2 keer gelukt OK dan! !!
Na het rijden enzo gingen we naar Levi zijn stal toe.. (hij stond nu in Art zijn stal omdat een ander paard in Levi zijn stal stond..)
Hij had eten gehad... dus hij wou snel zijn stalletje in Knipoog daarna afgezadeld.. naar Ineke haar kastjes gelopen... Zadel, hoofdstel en laarzen ingevet..

Daarna ging ineke haar nieuwe (wedstrijd)hoofdstel passen... Maar hij was veelste groot.. haha dus er moeten nog al een paar gaatjes bij geprikt worden, maar hij staat echt heel mooi Haha!


Daarna had ineke mij de manege even laten zien enzo, daarna met de auto naar arti gereden.. stukje door het parkje gelopen en naar arti geweest.

Ik vind het een heel tof diertje, lijkt een beetje op een mooi pony'tje bij ons op de manege Lachen

Ehh daarna zijn we weer terug gegaan naar de auto... hebben we Ineke 2 even op de bus gegooid Knipoog zijn we even verkeerd gereden (navigatie deed ondeugend Bloos) maar daarna toch om kwart voor 6 ofzo thuis aangekomen.




Ons plan: dat ik arti elke zaterdag als bijrijdpaardje heb... dus dat ik arti, naast mijn eigen paard elke zaterda ga rijden. (spannendd!!) ik en ineke hebben stiekempjes al besproken dat ik na een tijdje les kan gaan nemen bij kim (gijsenkim).



Leuke dag toch? morgen heeft Ineke een (onderlinge)wedstrijd met Levi.. dus ineke, alvast succes Haha! en niet gespannen zijn Knipoog

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:30

Fijn dat je het leuk vond Lachen Ben benieuwd wat je van Arti vind als je haar gereden hebt Knipoog Tong uitsteken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:34

Haha zal vast wel positief zijn hoor Lachen en anders is het altijd nog het proberen waard.. want ik bedoel, ja elke dag heeft een paard wel een andere buit enzo.. dus ligt het er maar net aan Knipoog

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:44

Hartstikke leuk..!!

Arti is echt super hoor .
Superbraaf, maar niet saai Knipoog.

Heerlijk paardje Lovers

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-04 19:48

hihi jaa is een heel leuk beestje Lachen heel lief ook voglends mij.. verder heeft ineke alleen wel al verklapt dat hij met rijden soms wat minder voorwaards is Tong uitsteken

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 23:27

Het was dus een geslaagde dag Lachen .

Veel plezier met Arti, ze is echt cute.

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Drico, janneke_S, kimwilliam, Mariett, nonnekee, Pantykous, Rubio, Unicorn79, Wopkebrok, xRoossie95, Yinka en 138 bezoekers