voor t eerst weer les gehad met Quentin!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

voor t eerst weer les gehad met Quentin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 15:25

en het viel 200% mee *LOL*

hij heeft de laatste 3 maanden weinig tot niets gedaan en zelfs 6 weken helemaal stil gestaan, dressuren was ook al lang geleden, had alleen maar een paar keer weer buitengereden, en vandaag had ik ds weer les

in t begin ging het makkelijk, lekker vwnw lopen vind Q wel fijn, maar toen hem meer bij elkaar rijden en op de achterhand krijgen,d at kostte wat moeite, en Q kreeg af en toe wat praatjes en kwam da even een beetje omhoog, maargoed als ie daarna gewoon normaal verder te rijden is mag ie van mij gerust soms ff omhoog komen, zolang het maar geen echt staken is Haha!

echt veel heb ik niet gedaan deze les, vooral weer aan de basis gewerkt, en daarna wat schoudervoor en travers geoefend, volte openen&sluiten in draf en galop en wat eenvoudige galopwissels geoefend en een beetje verzamelen en meer schakelen in de draf en galop, en even gekeken of het middendraf knopje er nog opzat Haha! en ook dat viel 100% mee, want zelfs rechtsom kon ie aardig ruim lopen, al zit dat toch niet echt handig als je een paar rondjes het tmepo steedsverde rmoet opvoeren en hem steeds meer moet laten strekken Clown

griebels is komen kijken bij mn les, die heeft Q vandaag eens van een hele andere kant kunnen zien, ipv een bos-hobbel-paardje was hij weer een beetje een dressuurknol Tong uitsteken

zie het rijden weer helemaal zitten, en heb er weer helemaal zin in na zo'n lange tijd van rust, en wil dit jaar nog naar wedstrijd toe, als we tenminste in de les weer op ons oude niveau terugzijn!

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:47

wat leuk dat t zo goed ging! OK dan!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:39

Klinkt goed! Moe en voldaan??!!! Denk het wel he?! Pling

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 16:45

Fijn dat het zo goed is gegaan Renske.
Fijn ook dat je het rijden ook weer helemaal ziet zitten.
Veel succes met de come back zou ik zeggen Knipoog

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 19:55

Super, fijn gevoel geeft dat zeker?

Heeft griebels toevallig geen plaatjes geschoten? Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:42

Nope, ik wilde het fototoestel wel meenemen, maar ben hem in alle haast vergeten. Achteraf had het toch niet uitgemaakt omdat ze in de binnenbak reed... We moeten nog steeds (na 1jr Schijnheilig ) uitzoeken hoe we mooie foto's kunnen krijgen als het licht minder is...
Volgende keer miss in de buitenbak Renske???? Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:57

fijn dat het goed gaat kun je nu met rijden merken dat harry wat heeft gedaan? Ik merk het aan zowel lot als Orbaldo dat ze weer een stuk losser zijn!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 00:20

ik merk idd veel verschil sinds Quentin is behandeld door harry hoevers
machie is dit weekend hier, en ook zij zag dat Q veel vooruit is gegaan, ondanks zn lange vakantie! eind april/begin mei was ze hier voor het laatst en heeft Q toen aan de longe en in het bos gezien, en nu weer aan de longe en vandaag is ze mee geweest naar les(heeft foto's gemaakt die plaats ik morgen of maandag *LOL* ) en vind hem veranderd/verbeterd!
mn instructeur ziet het ook en ik zelf voel het verschil ook!

oke hij is qua verzamelen etc minder ver dan voordat hij al die tijd stil stond, maarja na wekenlang alleen maar in de wei staan en af en toe aan t halster ff rondslingeren is het ook niet gek dat hij niet meteen op zn oude niveau terug is! maar hij voelt goed aan en werkt goed mee, heb vandaag weer heel fijn gereden, en was weer bekaf na mn les, ben een uur zwaar lessen echt niet meer gewend Bloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:37