verdwaald, flink verdwaald

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

verdwaald, flink verdwaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 18:53

hoi, vandaag ging ik ff een ritje met Rosa maken. Stom genoeg lag mijn Cap bij mijn verzorgpony dus dan maar zonder, niets gebeurd hoor verder. Maar ik ging dus een rondje maken in het bos. Maar ik wou wel eens het grotere rondje uitproberen dus ik rijd rechtdoor ipv linksaf. Ik wist precies waar je weer uitkwam alleen had ik het rondje nog nooit gereden. Zo'n rondje heet dus Rondje panbos, das namelijk het 'echte grote bos' dus oke, ik volg gewoon de ruiterpaden, maar opeens was ik diep diep in het 'grote donkere bos' verdwaald:/ ik kwam bij een weg en daar reed een vriendin van me op der fietsje terwijl die in Maartensdijk woont.... En das verweg vannaf de Bilt. Zei vertelde dat ik op de grens van Bosch en duin en Bilthoven was. Dus ik ga maar weer terug want zij kende het bos verder niet en ze ging zo naar de Ermelose dagen. Dus ik weer terug een rit van 4 uur Rolleyes gereden na 5 keer fout gereden weer helemaal thuis.... echt domdomdom, Maar ken nu wel het hele panbos op mijn linkerduim Clown Haha! Rosa is totaly finisht morgen een dagje rust Haha!


Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:05

jeej, mazzel dat je het gevonden hebt!!! volgende keer als je de weg kwijt bent, paard lange teugel geven en door laten lopen, gaan ze vanzelf naar huis toe Knipoog

Live your dreams

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 19:09

Pattyrex schreef:
jeej, mazzel dat je het gevonden hebt!!! volgende keer als je de weg kwijt bent, paard lange teugel geven en door laten lopen, gaan ze vanzelf naar huis toe Knipoog

nou, had ik geprobeerd, maar ik heb een nouja nogal dom paard Rolleyes

eVeLyNtJuHhH

Berichten: 302
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:27

was je zeker wel geschrokken toen je daar in je eentje in het bos verdwaalt was?

Tessa [Over-Shadow]

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:48

Had ik ook toen ik net hier woonde Schijnheilig hardstikke hopeloos verdwalen....en van mijn paarden moest ik het ook niet hebben (die willen juist nooit naar huis Verward ) Dan moet je aan toevallige passanten vragen waar je zelf ook al weer woont Haha! gelukkig ben ik blond en wordt het mij vergeven Knipoog

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 19:50

Verdwalen in het Panbos? Is dat mogelijk?
Waar sta je dan?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 20:26

Ieuw wat eng! De weg kwijt zijn in het bos Knipoog Gelukkig ben je wel weer thuis gekomen Knipoog

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:06

He bah ik moet er niet aan denken Tong uitsteken In het bos verdwalen, das poedersuiker!
Gelukkig heb je het weer gevonden Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Malenka, sterregoud, tienus63 en 33 bezoekers