Whieeeee

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marquez1

Whieeeee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 13:08

Ik heb net mijn nieuwe leren rijlaarzen opgehaald bij van huet. Echt super mooi . Ik ben nu 20 jaar en heb nog nooit van mijn leven laarzen aan gehad omdat de verhouding tussen mijn voet-kuit en knie niet standaard is moest ik ze op maat laten maken. Het koste me een rib uit mijn lijf maar dan heb je ook wat he Knipoog Haha!
Ik ben van plan om er nog jaren plezier van te hebben dus heb ik gekozen voor de petrie standaard zonder veter rits en andere poespas. Ze zijn nog wel heel stijf maar ik moet ze gewoon veel gaan dragen dan wordt dat wel beter. Ze zijn heeeel mooi geworden, en nu kan ik eindelijk wedstrijden gaan rijden OK dan!

Groetjes Loes

jedine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:40

Fijn he als je niet binnen de standaard maat valt...Had ik ook last van maar over maatwerk moest ik nog ff denken en toen kwam ik bij een ruitersportzaak die ook 2e hands laarzen en daar stonden zwart kalfsleren laarzen met gestikte zool in mijn maat!!! Heb ze meegenomen voor 100 euro en ze zijn nog zo goed als nieuwe. gfeen versleten zool of beschadigingen en niet ingezakt. Moet ze zelfs nog inlopen en idd dat doe bij mij ook pijn....

Veel plezier met je nieuwe laarzen en succes met je wedstrijden

Jareina rust op de eeuwige groene weide

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:46

Stoer. Staan ze op de manege? Zien Haha!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 10:19

Succes met inlopen Haha!
Ik moest ze eigenlijk ook op maat laten maken maar heb gewoon een standaard maat gekocht anders werd het wel een beetje prijzig, alleen zie je nu dus dat mijn benen daar eigenlijk te dun en te lang voor zijn...
Veel plezier me tje laarzen en suc6 bij de werdstrijden...

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Thortana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:38

succes met inlopen ja
ik had er met inlopen niet echt last van maar als ik nu gaa springen met mijn laarzen, liggen mn knieholtes open Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie