Heerlijk rijden....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sjokkemeule

Heerlijk rijden....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 19:40

Na een rotdag op het werk gehad te hebben, was ik behoorlijk sjaggie. Maar daar kan paard nix aan doen, en mag er uiteraard ook niet door vergeten worden.
Dus ik bedacht maar te gaan longeren ipv. rijden, want opgefokt op je paard? Dat heeft weinig nut. Maar in de longeerring huppelde ze vrolijk rond, begon te galloperen, en ik denk laat maar even gaan, geen longeerlijn gebruiken, laat gaan.

Maar het weer was mooi, mooie rode gloed in de wolken, en ik denk, wat kan het schelen. Ik erop geklommen en heerlijk rond gegalopperd. alle zorgen vloeiden weg. Heerlijk zoiets. Linksom, rechtsom, een zijn met je paard.

Maar al gauw kwamen er mensen van ow wat gevaarlijk, geen cap op, je kunt je niet vasthouden....
Gewoon naast mij neergelegd en gewoon gedaan waar we zin in hadden.......

EEN ZIJN MET JE PAARD.......

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:30

goedzo! Een zijn met je paard vind ik belangrijker dan het vasthouden. Lekker belangrijk of je wel of niet valt, zolang het maar niet hard is.

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:33

En wég was je sjaggerijnige bui ! Wat kan paardrijden soms toch lekker zijn hé Haha!

http://www.turbohoof-solutions.nl, gereedschap voor- en verzorging van de hoeven
[KS-ITP] Meet Ell Ell Cool Jay

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:33

Heerlijk toch. Laat de wereld maar banketstaaf, dit heb je maar weer te pakken.

Het leven is te kort, echt veel te kort om alle grenzen van je kunnen te bereiken
Maar op je eigen scorebord mag af en toe best een overwinning prijken

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:48

lekker tog, je paard lijkt je altijd wel te bergrijpen, ff lekker alle er uit racen OK dan!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:41

Ja Sjokke, dat gevoel ken ik. Heerlijk he ? Om zo'n gevoel te hebben met je paard!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:43

Je moet gewoon lekker doen waar jij zin in hebt en jezelf zeker niks van die mensen aantrekken. Heb je ook gedaan, en je hebt een heerlijk gevoel gehad en je bent je rot-dag bijna vergeten. Wat is het toch heerlijk om je eigen paard te hebben of gewoon paard te rijden. Na een rot-dag ga ik regelmatig de bossen in, vind ik weer helemaal geweldig.

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie