Keuzes maken? is dit moeilijk..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Keuzes maken? is dit moeilijk..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 17:33

hallow!

IK Zit met vraagjes!

bv: een vriendin vraagt of ik mee wil naar een fuif .. ik zeg neen dan zegt zij ommiddelijk 'ja weer gaan paardrijden hé! altijd zelfde'
mar ik ga nu eenmaal niet graag naar fuifen ofzo
Op de manege en bij princess ist veel leuker!!

Ik ben bang dat ik zo men vriendinnen ga verliezen.. maar ja! ik kan tog moelijk meegaan naar een fuif als ik der totaal geen zin in heb!
en liever naar manege ga! Verward

pff... herkent iemand mijn probleem..


Aurélie&hoefs cess

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥


Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:40

Doe waar jij je het fijnst bij voelt... Als dat bij de paardjes is, dan is het goed Lachen Laat je niet dwingen tot dingen die je eigenlijk niet leuk vindt, uiteindelijk zullen de mensen die begrijpen dat jij gewoon het liefst met je hobby bezig bent, je echte vrienden zijn Knipoog

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

happyhorse

Berichten: 4382
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:44

Ik houw ook niet zo van feesten.
Soms ga wel mee met me vriendinen.
Maar meestal niet dan zeggen ze weer jah je moet zeker weer paardrijden.
dan zeg ik gewoon dat paardrijden veel leuker vind dan zon feest.
en als ze echt je vriendinen zijn begrijpen ze dat.
doen ze dat niet zijn het geen goeie vriendinen.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 17:46

dan heb ik geen 1 goede vriendin op school Boos! njaaa!! ik heb princess=ze is men beste vriendin..

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥

Duhelo

Berichten: 28465
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:49

pff, negeren, gewoon naar de manege gaan Knipoog
vrienden vind je altijd wel, als je nu paardrijden opgeeft is het later veel moeilijker om te herbeginnen...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:55

Ik ken het, ik hoor vaak: moet je dan álweer naar die paarden van je?
Maar ik ga graag naar de paarden, veel liever dan dat ik uit ga. Tuurlijk, dingen met vrienden doen is leuk, maar de paarden gaan voor. Dat moeten ze accepteren, anders kunnen ze een andere vriendin zoeken Lachen Gewoon doen wat jij wilt, lekker naar de manege gaan, en je zeker niet laten ompraten als je het niet echt wil!

Kanzi
Berichten: 2654
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:04

Paardrijden is hartstikke leuk, maar op een echt goede vriendin zou ik toch wel zuinig zijn, en in een vriendschap zal je toch wel wat tijd moeten investeren.
Als jij die feesten niet leuk vind, ga er dan ook niet naar toe.
Maar misschien zijn er andere dingen die jullie wel allebei leuk vinden om te doen. Kan jij jou vriendin niet warm krijgen voor paardrijden bijvoorbeeld?

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 19:14

hey!


Er zijn 2 meisjes van men klas die ook paardrijden..
maar die vinden dat niet belangrijker dan ergens naar toe gaan...
maar voor de rest .. noppes..
maar ik zou paardrijden en princess nooooit opgeven!! al lachen de mensen van men klas me uit of vb moeste ze mij pesten!
Kging vandaag naar de wei en princess was aant eten en ik zat zo naast haar en ik zei' gij zijt men beste vriendin é' *LOL*

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:16

Ik heb dit ook...

Zit nu in 5 Havo (eerst vmbo gedaan) en heb totaal geen vrienden, is geen pretje.

Probeer het wat te verdelen of zoek veel vrienden via stal waar je meer mee doet dan alleen paarden.

Ik zat ook altijd bij mn paard/pony... Nu ben ik echt een buitenbeentje en als mn vriendje in de pauzes niet komt zit ik meestal in de mediatheek om te leren, naja bezig te zijn.

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

SHALALA

Berichten: 4373
Geregistreerd: 30-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:21

Zij moeten respect voor jou hebben. Als jij liever bij de paarden zit, dan zit je gewoon liever bij de paarden. Als zij dat niet accepteren, dan zijn zij je niet waard. Zoek dan andere vriendinnen die je wel accepteren.
Als je ze echt niet wilt verliezen, laat ze dan eens weten wat het voor je betekent. Neem ze eens mee naar de paarden en laat zien wat jij er mee doet!
Zolang jij doet wat je wilt is dat ok. Je moet je niet het leven laten leiden door zogenaamde vriendinnen, die jou gebruiken als slaafje.
Maar, waarom vind jij feestjes niet leuk..Ga er ook gewoon eens naartoe en maak lol, de paarden kun je vantevoren/erna toch ook nog zien...
Veel succes alvast OK dan!
Ohwja voordat ik het vergeet, wees altijd eerlijk tegen je vriendinnen..!!
*Sorry voor dit verhaal Bloos Tong uitsteken*

Jannekeee

Berichten: 85
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:35

Gewoon doen wat jij graag wil. Als jij niet van feesten houd, zeg dat dan gewoon tegen je vriendinnen. Zeg dat je best wel eens in de zo veel tijd mee wil naar een feest (als je dat wil), maar dat de paardjes gewoon ook beangrijk zijn voor jou. En vraag idd of ze niet eens mee willen. Misschien vinden ze t wel heel gezellig. Misschien ook niet. En als ze t niet gezellig vinden, nou, dan niet. Hoeft een vriendschap toch niet door stuk te gaan? Er zijn zat andere leuke dingen die jullie samen kunnen doen Lachen

ilufprincess

Berichten: 2600
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: <3 Even ver weg,of op een ster ofzo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 19:50

hey!

ik heb wel vrienden ! maar ben gewoon bang ze te verliezen Scheve mond
omdat ja tis een nieuwe school...enz! maar op de manege heb ik veel vrienden maar tog op een school breng je (spijtig genoeg ) de meeste tijd door! waarom bestaat school!pff Verward

maarjaa!!
ik ga nie graag naar fuifen omdat mmmm ik weet het niet ,ik denk dat ik me gewoon daar nie zou amuseren!

You're just a sad song with nothing to say

Princess ♥

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:58

Kanzi schreef:
Paardrijden is hartstikke leuk, maar op een echt goede vriendin zou ik toch wel zuinig zijn, en in een vriendschap zal je toch wel wat tijd moeten investeren.


heel goed punt, en in combinatie met het verhaal van QuijoSavan zou ik toch nog wel ff nadenken. uiteindelijk kan je met een paard niet echt praten over problemen enz.... je kan er niet mee uitgaan als je eens een keer WEL wil, je kan er niet mee naar de stad....

denk daar maar eens over na, een paard is leuk, maar het moet niet de rest van je leven gaat beïnvloeden!

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:36

Mijn vriendinnen die niet van paarden houden vinden het ook niet altijd leuk dat ik zoveel naar de paarden toe ga...Ik probeer er wel rekening mee te houden dat ik niet teveel over paarden "zeur" tegen hen...maar soms praat ik met m'n paardenvriendinnen over paarden en dan zitten zij erbij. Dan zeggen zij gelijk zo van "hebben ze het weer over paarden".
Dat vind ik wel zooo dom...Ik negeer het altijd als ze het zeggen...maar het blijft wel vervelend...
Ik blijf gewoon lekker paardrijden...!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:47

ik moet wel zeggen dat mijn vriendinnen daar altijd super goed mee omgingen,en snapte dat mickey veel voor me betekende enzo.

zoals me beste vriendin,die absoluut geen intresse in paarden heeft,maar nu mickey ziek is wel bijna elke dag vraagt en hoe gaat het met mickey enzo,wat ik harstikke leuk vind.
en snapt dat er er steeds heen moet enzo,heeft er nooit over gezeurd.

ik heb ook vriendinnen die paardrijden,due die snappen het al helemaal Haha!

maar zo'n fuif is toch sávonds?
ga je toch s'middags naar je paard,en sávonds naar de fuif?

doe ik ook in het weekend met uitgaan,overdag lekker naar mickey en sávonds lekker uitgaan.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:14

Nou ik heb ook wel een beetje probleem so. Maar ik hou wel van fuiven. Maar ik heb zoiets van als ze je niet meer leuk vinden omdat jij liever gaat paardrijden en niet graag fuift dan zijn het geen echte vriendinnen van je. sorry als dat hard klinkt.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:31

Ik hou helemaal niet van feesten, en de vriendinnen die ik heb vinden het ook niet erg, niet dat ik hun zo super veel zie, meer op bepaalde activiteiten e.d., ik ben eigenlijk altijd alleen met m'n knollies. Ik ga nooit uit, hou ook niet zo van feesten. Ik vind het dus helemaal niet gek, en als mensen dat soort dingen zeggen dan vind ik eigenlijk dat het niet zulke goede vriendinnen zijn, als ik het zo lees lijkt het meer alsof ze je probeert over te halen toch te gaan door je een beetje te beledigen als het ware. Misschien eens met haar erover praten dat je gewoon niet zo van feesten houdt en liever bij de paarden zit?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:40

Heb er een dubbel gevoel bij:

Paarden zijn leuk maar is ook niet alles maar je vriendinnen ook niet. Wat als je paard er opeens niet meer is?. Dan heb je niets er is meer in het leven dan paarden. Dat ze je vragen en geirriteerd reageren dat je niet meegaat is toch een teken dat ze het leuk vinden dat je meegaat?.

Misschien vind je feesten nu niet zo leuk maar over een tijdje wel en dan ben je ze kwijt. Dus je moet op een of andere manier een tussenweg zoeken ene keer wel mee en de andere keer niet.

Paar jaar geleden was ik dancings ook een beetje zat en nu sta ik er bijna iedere week weer in. Een mens kan in een korte periode zoveel veranderen dat je het zelf niet beseft.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:51

Je moet een balans vinden tussen beide. Je vind fuifen niet leuk en je paard wel. Naja... naar de tandarts gaan is ook niet leuk, maar toch doe je het! Je kan beter gewoon eens meegaan. Niet iedere week, maar als je zo nu en dan eens je neus laat zien op een fuif is het gewoon al heel anders.
Wat hierboven ook al is gezegd: vriendinnen/ mensen om je heen zijn ook zeer belangrijk in je verdere leven!

Der Ellmauer Dancing Queen

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:18

Als je hierom vrienden verliest waren het toch geen echte, buiten je paard om hou je helemala niet van fuifen dus dat hebben ze te respecteren, jij kan toch andere leuke dingen mt ze doen?

Alhoewel je die dan idd wel moet doen, anders zijn hun het na een tijdje natuurlijk ook zat om de moeite te nemen je mee te vragen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, YandexBot en 24 bezoekers