Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78525
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:01

Echte penny-dingen kan ik me niet meer herinneren. Bloos! Moet ze toch ongetwijfeld gehad hebben! Haha! Vroeger kocht ik wel vaak de Penny, en mijn kamer hing ook helemaal vol met posters daaruit. Was een compleet nieuw behang!
Tja, en verder betrap ik mezelf er af en toe op dat ik nog zo heerlijk kan tutten met onze pony's. Laatst ook, namen we een jonge hengst mee naar concours om hem in te spannen en op het voorterrein te rijden, niet om aan de wedstrijd mee te doen. Wel helemaal gewassen, ingevlochten, uren mee zitten tutten. Nu is dit wel een Kwijl hengst die dat getut ook nog heerlijk vindt, dus sloof je je nog eens extra uit.

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:09

Ik moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen, maar mijn penny-actie staat er vast niet bij!!!
Ik mocht vroeger (lang lang geleden) elke dag even de "hoeven" van mijn zus (!!!!) uitkrabben. Dan gaf ze netjes haar voetje en deed ik net of ik haar "hoef" uitkrabde. Echt waar mijn zus had engelengeduld!! Ach gut

Jennifer_S

Berichten: 2688
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:16

Ik had al een klein verhaaltje gezet. MAar ook ik vroeg voor mijn verjaardag en sinterklaas enzo altijd een pony. En dan stond ik smorgens om 8 uur op en meteen naar buiten om te kijken waar mijn pony stond. Rond het huis en ons hele straatje ff aflopen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:16

In de club penny staan met twee en een halve pagina Bloos

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:18

wow!!! das wel heeel Penny!! wat kan je in godsnaam 2.5 pagina mee vullen? Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:37

Ik zal hem nog eens inscannen..... Het was met ''Mijn droomwens is...."

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 21:52

Oh ik had ook een penny actie toen ik in de 1e van de middelbare school zat, met een paar vriendinnen vonden we een paar paardjes achter de school er erg uitzagen. Het was iets verderop en wij elke dag met zo'n grote brugpiepertas, naar de paardjes fietsen. We gingen ze aaien en borstelen, de snackbar die ernaast zat had het door en die ging hun oude brood en sla enzo verzamelen, dan gingen we ze voeren. Nou dat hebben we echt lang gedaan. Echt wel penny vind ik.

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:20

BTW nog iemand die net zo origineel is als m'n zusje, en de waslijn als stapmolen gebruikt? Haha!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 22:33

toen mijn ezelhengst nog niet van mij was en hem nog verzorgde bij de boer is hij een tijdje kreupel geweest....de boer zei elke dag dat hij dat beest dan toch naar de slacht brengt als het beest niet meer ging lopen.

ik had toen in een penny gelezen dat iemande zijn verzorgpony(die ook naar de slacht zou gaan) ging ontvoeren s'nachts en daarvoor in de ruil haar varkensspaarpot met 50 gulden erin in de stal zette met een briefje erbij.

in die tijd hield ik een dagboek bij van het dagelijks verzorgen en gebeuren en had mijn varkensspaarpot thuis klaar gezet en een plan uitgetekend hoe ik s ávonds de stal in kon komen....hihihi

penny of NIET??????????

gelukkig heeft de potenknipper van de koeien toen een stukje ijzer ontdekt in zijn hoef en heeft hem geholpen....na 4 jaar kreeg ik de ezelhengst toen ze hem niet meer wilde...dit is nu 13 jaar geleden.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:04

Ik voel me heel erg penny als ik het weer niet kan laten om it's staart en manen eindeloos mooi te maken.
Is eigenlijk niks voor mij.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:04

Ik voel me heel erg penny als ik het weer niet kan laten om it's staart en manen eindeloos mooi te maken.
Is eigenlijk niks voor mij.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:10

Ik had niet echt pennyacties Verward

Nou ja ik had een hele verzameling paardenspullen, ik zat altijd te denken van dat ik een foto ging maken en die opsturen naar de Penny. Je wet wel, dan kreeg je zo'n dekbed! Maar nooit gedaan Haha!

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 01:47

Hahaha wat herkenbaar zijn veel van die penny-acties Haha! Haha! Haha!

Ik deed fanatiek aan fiets-paardrijden, waarbij mijn fiets ook echt een klopje kreeg als hij 'braaf' was Nagelbijten / Gniffelen

Ook kon ik urenlang bij een paardenwei staan en soms stiekem over een hek klimmen om ze dan te gaan poetsen..

Ik knoopte mijn eigen halsters in elkaar van allerlei wol, alsof dat echt een paard zou houden. Verward

Kortom, genoeg van dat soort penny-acties uitgehaald Bloos

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:39

meloveshein schreef:
kijk op Loezjuh haar profiel hahaha rijden op een stokpaard Tong uitsteken


Schijnheilig

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:42

paardje spelen, compleet met zelfgemaakt hoofdstel en zadel Bloos Jaja toen wilde ik al heel graag dressuuramazone worden Bloos! Haha!

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:44

Ehm.. Elke dag na school op de manege staan om mee te helpen Schijnheilig Voor de rest viel ik wel redelijk mee Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:23

sammetje schreef:
Ik moet bekennen dat ik niet alles heb gelezen, maar mijn penny-actie staat er vast niet bij!!!
Ik mocht vroeger (lang lang geleden) elke dag even de "hoeven" van mijn zus (!!!!) uitkrabben. Dan gaf ze netjes haar voetje en deed ik net of ik haar "hoef" uitkrabde. Echt waar mijn zus had engelengeduld!! Ach gut


Haha, dat deed ik ook altijd met mijn zusje ja! *LOL*
Ik moest ook altijd als we gingen fietsen elk paard aaien die we tegen kwamen...... En dat zijn er nogal wat als je de fietsvierdaagse fietst!! Schijnheilig
Onze hond werd ook altijd misbruikt als paard, moest ie over zelfgebouwde hindernissen springen... Kon ze wel goed trouwens!
En ik maakte van de hondenriemen altijd stijgbeugels en hing die over de bank en ging ik paardrijden... Haha! De uiteinden waren dan de teugels...

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:09

Met touwtjes hele kleine halstertjes maken voor mijn playmobile paardjes....

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:36

Dat zijn er véél te veel, heb zelfs ooit mijn hamster een klein speelgoed zadeltje opgelegd en hem over hindernisjes laten springen. Laat staan wat ik met de pony's heb uitgevreten. Schijnheilig

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:05

Echt lachen hier joh, veel dingen komen me bekend voor. mijn fiets als paard en als mama boodschappen ging doen wilde ik in mjin rijkleding mee dan kon iedereen zien dat ik paard reed!!! paardje spelen en natuurlijk andeers man stal doen,paard borsteen en helpen op de manege waar je niks voor kreeg...
Mijn nichtje is nu 8 en die kan echt uren zoet zijn als ze met haar vriendinnetje paardje speelt in de tuin. 1 is er paard en de andere Saskia, daar krijgen ze namelijk les van. En opscheppen over wie er op het grootste paard heeft gezeten...Haar vriendin had op een paard van bijna twee meter gezten hahaha mijn nichtje heeft op shelby gezeten )1,80 meter) en dat is natuurlijk wel heeeeeel hoog. Ben laats meegeweest naar haar les en zag mezelf al weer helemaal voor me hahaha/schaam schaam

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:13

Whahaha dat fiets paardrijden Haha! Haha! Hehe deed ik ook *LOL*
Op mijn 9e ging ik mijn ouders overtuigen dat ik best een paard kon hebben, ik maakte een heel boekwerk over het hoe en wat van een paard, trok alle plaatjes over uit boekjes en weet ik veel wat. Ik was er stellig overtuigd dat ik als ik dat nog tot mijn verjaardag vol zou houden, ze mij best een pony wilde geven, aangezien ik er zoveel van af zou weten...
Vraag me af of dat boekwerk nog ergens ligt!
En mijn oom had een boerderij en ik hoopte elke keer als ik de stal in liep dat mijn ouders als verrassing een pony voor me hadden neergezet.
Tot mijn verbazing stond er ineens ook een pony!! Maar die bleek voor zijn kleindochter die er nix aanvond. Mijn jonge hartje brak wel toen bleek dattie ie niet voor mij bedoeld was.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:14

Oja en natuurlijk had ik mijn kamer behangen met pennyposters Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:32

Alet schreef:
Oja en natuurlijk had ik mijn kamer behangen met pennyposters Haha!


Haha! Hihi, ik had namaak gras als "weide" (als vloerbedekking), een houten staldeur met een muurschildering van een paard erachter als je die openmaakte, een hindernis balk en een stuk of 100+ speelgoed paardjes met stallen. Waarvan een paar door m'n moeder gemaakt en geverfd met eierdopjes als drinkbakjes, voerbakjes met konijnenvoer erin en echt zaagsel en hooi in de stallen. Met natuurlijk een paardendekbed.
Zal eens een foto proberen te plaatsen (als ik nog kan uploaden.)

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 01:45

Ik ben zeker benieuwd naar die kamer!! De droom van elk klein ponymeisje Haha!

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 12:55

* Kruipt onder het bureau vandaan * Geweldig, wat een fantastisch topic! *LOL* Ik moest ook ontzettend lachen om de opbiechting van G&K, hoorden jullie ook de knal waarmee ze van dr voetstuk viel? Knipoog

Nou kan ik ook niet achterblijven natuurlijk, ik ben echt een hele erge Penny geweest, maar wel een lieve geloof ik... En lang ook, zelfs nu heb ik nog Penny-trekjes! Tong uitsteken

* Fietspaardrijden deed ik natuurlijk ook, alleen zonder touwtjes aan het stuur. Tong uitsteken

* Ik gebruikte regelmatig mijn zusje als paard, die ik dan met mn borstels ging poetsen enzo. Bloos Zusje vond t allemaal prima, deed net zo hard mee!

* Als ik op de manege kwam, en nu nog steeds wel een beetje, kon ik niet zomaar naar achteren lopen maar moest ik eerst een aantal paarden aaien. Duurde soms wel een half uur voor ik aan de andere kant was Tong uitsteken

* Mijn ergste was denk ik wel dat ik een denkbeeldig paard had, Sunny heette die geloof ik, en daar kon ik echt uren mee rijden, die ging mee in de trailer als we naar het bos gingen en dan galoppeerde ik met dr over het strand ofzo, kon urenlang poetsen, reed in de tuin inclusief passage, piaffe, travers en al dat soort dingen *LOL* Ik wil niet weten hoe ontzettend debiel dat eruit moet hebben gezien, een meisje dat een denkbeeldig paard staat te poetsen en er tegen staat te praten, en door de tuin galoppeerd en weet ik veel Bloos! Ik heb het ook heel lang volgehouden, ook in het openbaar, schaam me dood als ik daar nu aan terugdenk... Tong uitsteken

* Ik had ook hele schriften vol met stoeterijen vol met zelfbedachte paarden, dan had ik een overzichtje hoe alle paarden heetten, ras, leeftijd, geslacht, stokmaat, karakterbeschrijving, dat soort dingen. Printte ook wel plaatjes van Internet uit om erbij te plakken Tong uitsteken Ik maakte ook complete indelingen voor in de tuin of ergens anders van de stallen met tekeningen hoe de stallen eruit zagen, hoe ze waren ingedeeld, ik had hele ideeen over de lessen, had zelfs een prikbord in zon schrift met oproepjes en lesindelingen enzo Bloos

* Had ook hele schriften vol met ideeen over hoe je een paard moest poetsen, welke borstel eerst enzo voor het beste resultaat, hoe je moest opzadelen en dat soort dingen. Ben diverse keren aan een nieuw, revolutionair boek op paardengebied begonnen, heb diverse keren geprobeerd een paardentijdschrift op te richten maar toen ik mn broertje en zusje geld ging vragen voor het lidmaatschap heeft mn moeder er een einde aan gemaakt Schijnheilig

* Ik had natuurlijk ook stallen vol speelgoedpaardjes waar ik dan zadels en hoofdstellen voor maakte, kon er uren zoet mee zijn, en daar reed ik natuurlijk altijd wedstrijden mee die ik altijd won. Haha!

* En natuurlijk uren rondhangen op de manege, hopen dat je een keer een paard mocht vasthouden of uitstappen ofzo, probeerde het altijd Haha! Ik weet nog heel goed dat ik als klein hummeltje vroeg of ik op het grootste paard uit die les mocht uitstappen, die was 1.70m ofzo maar voor mij toen heel groot. En ik ben er helemaal zonder hulp op gekomen, maar vraag niet hoeveel moeite dat gekost heeft om die ene voet in de beugel te krijgen en mezelf vervolgens omhoog te heisen. *LOL* Iedereen lachen, maar ik zat er uiteindelijk wel op! Haha!

Hummm, volgens mij word ik nu per direct van Bokt verwijderd, man wat was ik erg! Bloos! Heb het ook nog vrij lang volgehouden allemaal maar ik ben nu toch wel zon beetje over mn Penny-tijd heen , behalve dan dat ik nog steeds paardjes kijk uit de auto's, achterom kijk of er in de trailer ook daadwerkelijk een paard zit en ik ieder paard dat ik tegenkom ff wil aaien Lips are sealed