Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 21:48

*schraapt zichzelf weer bij elkaar*
Volgens mij was ik echt een über-Penny, bijna alles komt bekend voor Bloos

Het ergste was wel de shetlander die ik ooit eens "gered" heb samen met een vriendinnetje. Het beest was ontsnapt en liep los door het dorp. Wij wilden hem eerst zelf houden maar zijn toen maar braaf naar de eigenaar gegaan, hebben hem zijn shet overhandigd en meteen gevraagd of hij nog verzorgpony's voor ons had. Nou, we mochten terugkomen wanneer zijn jonge merries van de wei kwamen. Dus wekenlang iedereen wijsgemaakt dat dat was omdat wij zo geweldig met die shet om konden gaan, hem als enige konden vangen etc etc Lips are sealed
Maar ja, mijn ouders vonden die vent niet te vertrouwen (achteraf hadden ze gelijk maar daar waren wij het toen niet mee eens Frusty ) dus we mochten daar niet meer heen, DRAMA.....

En weer wat weekjes later belde een kennis dat ze een aantal andere verzorgpaarden voor me had, helemaal in de wolken natuurlijk Hyper! . En vervolgens in vol ornaat erheen -met cap, roze zweep en volle poetskist inclusief roze manekammetje- en alvast paardrijdend op de fiets... Bloos Bloos Bloos

ben achteraf erg blij dat die mensen niet allergisch zijn voor Penny-meisjes, ik mocht blijven en ze houden het nu waarempel al 9 jaar met me uit Haha!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 10:06

Citaat:
ben achteraf erg blij dat die mensen niet allergisch zijn voor Penny-meisjes, ik mocht blijven en ze houden het nu waarempel al 9 jaar met me uit Haha!
Ik denk dat je mentaal "gewoon "geworden bent *LOL* Haha! Haha! Knipoog

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:12

elady schreef:
Ik denk dat je mentaal "gewoon "geworden bent *LOL* Haha! Haha! Knipoog


uhhhh dat zou kunnen (ze hebben me gewoon een stiekeme heropvoedingscursus gegeven Haha! )

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 08:53

paardentrouwerij, kennen jullie dat niet? Twee pony's gingen met elkaar trouwen en dan mochten ze kussen en de ringen dat was een kralenarmbandje Rolleyes

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:37

ja bij ons trouwen er ook vaak ruintjes met merries
is een keer zo erg geweest dat dalton (ruin) ECHT verliefd was op Gabber (merrie) en haar probeerde te dekken Bloos!