Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Donderwolkje

Berichten: 757
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 01:43

hahaha, dit is een erg leuk topic!
Laat ik even mijn penny-domheden naar boven halen:

#Ik heb ook in de penny gestaan! Op zoek naar het vorige baasje van mijn oude pony.
#Ook idd paardje spelen op de fiets. Dit ging zover dat we aan ons stuur "teugels" maakten en daar ook echt meer gingen sturen!"
#Net doen alsof de honden paarden waren en dan les geven.
#En dan mijn toppunt van een penny-actie: Boven op mijn verzorgfries gaan zitten, in het weiland, terwijl het beestje nog nooit iets of iemand op haar rug had gehad.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen met het beestje en is ze nu een 12 jarige wel opgevoede mama fries Knipoog

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:30

heb daarstrx nog zitte springen in de springpiste Bloos! *schaam ja*
maar het was wel leuk Haha!
voor de rest wilde ik altijd die zielige kermis pony's redden van hun stomme leventje.
ik was 's avonds altijd een plan aan het uitdokteren om die knollie over het halve meter lage hekje te doen springen maar is nooit gelukt ook behoorlijk penny Haha!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 17:50

Hahaha erg grappig dit topic.
Ehm op school in de pauzes paardje spelen,ik geloof dat daar ook nog echte paardentuigjes aanwezig waren hahaha.
Halve klas stond vastgebonden te hinniken en te briesen,en dan op elkaars rug.
Er was één meisje bij die te zwaar was en dus die hele periode gedoemd was tot paard Bloos!
Samen met Kipsie (hier op bokt,sorry hoor Haha! ) hadden we ieder een grote knuffelezel met sinterklaas gehad,meteen een hoofdstelletje gemaakt en dat beest tussen je benen Clown ,en urenlang rondrennen in onze achtertuin,zwaar debiel natuurlijk onze ouders moesten daar verschrikkelijk om lachen Bloos,en in het weekend hele dagen op de manege en waren vaak de laatste die daar nog rond liepen te hobbelen in de binnenbak en over hindernissen te springen hahahahaha wat een fantasie toch OK dan!

Franklin

Berichten: 274
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 17:56

Ja paardje spelen op de fiets!
Of op school (wel 5 jaar geleden) maar toch.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:28

hahaha lachen dit, mijn ergste pennyactie:
Op een zondag (lang lang geleden) naar de manege gaan in de hoop dat ik op Rocky mocht rijden (paardje toen) toen vroeg de basin, Alex. Wil je Rocky even opzadelen? Ik riep: Mag ik op Rocky rijden? Bloos! ER bleek een verjaardagsfeestje te zijn Bloos!

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:34

2 emmmers met stok erover en hopla met je stokpaard eroverheen en denken dat je nog goed bezig bent ook. "hup beauty"

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:45

[quote="patrice"]
Ehm op school in de pauzes paardje spelen,ik geloof dat daar ook nog echte paardentuigjes aanwezig waren hahaha.
Halve klas stond vastgebonden te hinniken en te briesen,en dan op elkaars rug.

[quote]

Die tuigjes waren er bij ons ook....
En wij altijd ruzie maken wie ze om mocht Haha! Haha!

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:49

balans schreef:
Die tuigjes waren er bij ons ook....
En wij altijd ruzie maken wie ze om mocht Haha! Haha!


Ja ja lachen hé Haha! ,de "paarden" onderling gingen daar ook altijd om staan bekvechten,bokken tegen elkaar aan en nijdig hinniken WHAHAHAHAHA.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 18:58

O jah me "paard" Tornado staat nog in me kamer 1 meter hoog zwart bont hengst zz dressuur zz springen heel lief met supervlecht manen. Cool

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 00:50

ik had een hele manege van stoffe paardjes in mijn kamer. hetw aren er 40 en ze hadden allemaal een gemaakt van mijn broertjes blokken, sate prikkers, waxinelicht bakjes en zaagsel van de konijnen!

natuurlijk speelde we ook veel paardje op de ponyclub na de les. gewoon een halstertouw en een zweep pakken en die aan je rijbroekriemlusjes vastmaken!
en in de vakanties ging ik op maandag naar de paardenmarkt, dan wou ik een arm oud shettie met de trein mee naar huis nemen en in onze achtertuin zetten. dat had ik in de penny gelezen!!!!

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 01:22

ik poetste het hobbelpaard van mn broertje met de stoffer Haha! en ik gaf hem springles.. soms zo hoog dat dat ding bijna achterover klapte, arm kind Haha!

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 01:24

balans"]
[quote="patrice schreef:
Ehm op school in de pauzes paardje spelen,ik geloof dat daar ook nog echte paardentuigjes aanwezig waren hahaha.
Halve klas stond vastgebonden te hinniken en te briesen,en dan op elkaars rug.

Citaat:
Die tuigjes waren er bij ons ook....
En wij altijd ruzie maken wie ze om mocht Haha! Haha!


hehehe ja dat deed ik ook idd... maar ik wilde altijd graag de "lesgeefster" zijn want ik kon tenslotte het beste rijden Lips are sealed

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 01:31

Ik voelde me trouwens ook altijd heel stoer omdat ik een pony had Haha! Haha!

kipsie

Berichten: 134
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 03:30

ja, inderdaad patrice, we gingen zelfs niet zonder onze "ezels" (neppaarden) tussen ons benen op vakantie!!!!!
want onze "paarden" moesten in beweging blijven!!!! echt wel lachen!!!!
het ging toen gewoon om pluche beesten,whahahaha, maar toen voelde het zo echt. (kinderfantasie) maaaaaaar het was wel geweldig!!!!! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Amy19
Berichten: 68
Geregistreerd: 03-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 09:49

Ik en een vriendinnetje van mij gingen altijd 2 stoelen opzadelen (met een krukje en een kussen en 2 riemen als stijgbeugels) en dan deden we net alsof we gingen rijden en als we dan klaar waren deden we de kussen eraf en een (witte of bruine) deken om dat was dan de vacht Tong uitsteken We deden net alsof we op hoog niveua reden en we hadden ook een sponsor (mijn broertje en ik hadden een badhandoek van mijn tante gekregen met achterop BOB en een beertje staan) we dedan dan dat BOB onze sponsor was

Ik stapte ook vaak op mijn fiets en deed dan dat het mijn pony was:
-De achtertuin was het weiland
-De garage was de stal
-Vooraan de straat waren veel drempels dat was de springbak
-De plek zonder drempels de dresuurbak (waar we haast nooit reden)
-Het bosje de grosbaan
Meestal reden we in de springbak of op de grosbaan

Amy19
Berichten: 68
Geregistreerd: 03-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 09:53

we maakten dan ook altijd aan ons steur teugesl.. en dan maar rijden

Selket

Berichten: 2259
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:30

hahaha! Ik heb net ook ffies die rebus op www.penny.nl opgelost en de slagzin algemaakt Penny is top... bijne net zo geweldig als een paard in volle rengallop Tong uitsteken Orgineel heh Tong uitsteken Ik ging vroeger altijd met mijn buurmeisje (die had een skateboard) paardje speen.. Zei was het paard (want ze was groter en sterker dan ik) en ik was de bestuurder van het skateboard [lees: koets] Springtouw erbij en we konden gaan! En dan zo de hele wijk door en hinneken! Bloos!

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 15:37

Lhundol schreef:
ik had een hele manege van stoffe paardjes in mijn kamer. hetw aren er 40 en ze hadden allemaal een gemaakt van mijn broertjes blokken, sate prikkers, waxinelicht bakjes en zaagsel van de konijnen!

natuurlijk speelde we ook veel paardje op de ponyclub na de les. gewoon een halstertouw en een zweep pakken en die aan je rijbroekriemlusjes vastmaken!
en in de vakanties ging ik op maandag naar de paardenmarkt, dan wou ik een arm oud shettie met de trein mee naar huis nemen en in onze achtertuin zetten. dat had ik in de penny gelezen!!!!


dat herken ik Nagelbijten / Gniffelen

in de buitenbak in de blubber les geven aan mijn vriendin en over de hindernis laten springen, met de beginners meerennen en dan doen alsof je veel van paarden weet. Clown

DanielleJ

Berichten: 561
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 16:53

Als ik naar de manege fietste helemaal 'gewapend' met cap op mijn kop en een zweepje in mijn hand...
Ik was nog net niet aan het hinniken !

straycat
Berichten: 472
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-04 22:46

Fabiënne1 schreef:
Ik ging altijd met de fiets naar verzorgpony's toe. Die trouwens overal verspreid in de buurt stonden.
Daar naartoe natuurlijk met de cap op, laarzen al aan. Onderweg waren leuke drempels.
Daar ging ik als warming-up dan alvast over heen "springen". Heel hard er op af fietsen, in de houding.. En als het niet snel genoeg ging even met de zweep aantikken he!


hahaha.. ja dat ken ik
lopend deed ik dat ook...

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 10:03

ik had van papier borstels gemaakt en van wlol een tuigje/halster en mijn zusje mocht dan als paard spelen die ik ging poetsen en longeren *schaaaaaaammm, schaam me tot mijn kruin*

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 11:24

Paarden nadoen, overal in de manege, of soms nog dat ik me proefje in een zelfgemaakte bak met letters ga rijden, om het goed te oefenen, en daar ging ik in galop hoor Tong uitsteken of een uitgestrekte middendraf Bloos! Best raar eigenlijk maar opzich wel goede manier om je proefje te oefenen Verward Tong uitsteken

Ook hadden wij vroeger op school paardentuigjes, en gingen briesen en erg ongeduldig zijn, elkaar aanvallen, haha, wat een tijd Tong uitsteken

Brasko

Berichten: 153
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 11:45

Ik heb zelf nog een heel plan bedacht om een pony te stallen in de garage. Precies uitgetekent waar de stal, het hooi en stro moesten komen, waar de mesthoop was, en ik was er van overtuigt dat de achtertuin toch echt groot genoeg was dat de pony er kon staan en ik er nog een bak kon maken ook. Ik ben ook nog flink boos geworden toen mijn ouders mij duidelijk maakte dat, dit toch echt niet kon.

Ook heb ik regelmatig, met vriendinnetjes op de manege, lesje gespeeld en proefjes geoefend. Zie je ons al rennen door de bak?? Ik was wel erg goed hoor, al zeg ik het zelf.... (ahum)

Nu ik dit zo opschrijf, kan ik begrijpen dat mijn ouders ontzettende lol om me hebben gehad. Wat een fantasie.

Itsme86

Berichten: 767
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 16:15

Wat een superleuk topic Haha!

Mijn erge Penny-acties.. Oei, heb je even?
* Zelf paard spelen (samen met mn beste vriendin). Ik had een zwarte Arabier en zij een witte Lachen Die van haar was goed in dressuur, die van mij in springen/cross. Waar dan ook zouden we dat wel even demonsteren.. *Schaam* Op school, in de straat, door t moeras (hoe vaak dat t arme paard vast heeft gezeten.. ach gut).. T erge is dat we dit tot ons dertiende hebben gedaan Bloos!

* Op de manege beginnertjes helpen met op- en afzadelen, moed inspreken en poetsen. Uiteindelijk vroegen de ouders mij om advies voor een eigen pony voor de kinderen Bloos! Ik was 12.. (Ik was gelukkig nog wel zo slim om hun een Arabier af te raden voor hun beginnende dochtertje.. Helaas hebben ze er wel 1 gekocht en rijdt Carola ondertussen niet meer.. Ze viel in de eerste maand zo vaak van dr frisse (maar mooie Scheve mond ) paardje dat ze er helemaal mee is gestopt..)

Wat ik zelf t aller- aller- allerergste vond...

* Ik had eindelijk een verzorgpony'tje Puk (een hele jonge Shetlander(2,5 jaar ofzo)). Het beestje was totaal niet opgevoed (wist ik veel..) en natuurlijk probeerde ik m aan te leren mee te lopen aan t halster en te longeren.. Puk kreeg er genoeg van en viel me al aan als ie me hoorde.. Dat kon natuurlijk niet Haha! Dus toen gooide ik een briefje door de deur van de eigenaar met daarop iets in de trant van: Puk porbeert me steeds te bijten, dat kan niet langer zo, ik wil er vanavond om 8 uur met u over praten Bloos!

En wat deed ik... IK VERGAT DE AFSPRAAK Bloos! Bloos

bogie
Berichten: 500
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:20

Ik heb er zelf nooit last van gehad maar mijn zusje ging altijd paardrijden op haar skippybal

Voornamelijk de dag voor de ponyles. En vol opgetuigd op de skippybal door de tuin, ze had zelf verschillende gangen en voerde alle oefeningen uit. *LOL*

Maar ja omdat ze alle oefeningen kende mocht ze wel vaak voorop in de les.