Beken je allerergste penny aktie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:14

napie schreef:
Maar ik zal nu toch eens wat penny akties van mijzelf bekennen.
- Ik vond vroeger best dat we een pony in de schuur konden zetten en dan kon ik hem elke dag laten grazen op het grasveld achter ons huis (let op, ik woonde in een rijtjeshuis)


jij hebt toch toevallig geen account hier gehad met de naam 'pokemon' hé? Tong uitsteken Haha!

Ik ben altijd héél volwassen geweest, ik ben nooit penny geweest Schijnheilig
Buiten dan die keren dat ik 's avonds met mijn vriendinnen na de lessen in de manege, een hindernis opzette, iedereen een paard speelde en iemand de gemene instructrice, waarna alle paarden over de hindernis moesten springen. Dat eindigde traditioneel met iemand die haar benen niet hoog genoeg kreeg opgetrokken, bleef haken achter de paal, recht op het gezicht viel en boos en huilend de kantine introk Clown
Jezus als ik er aan terugdenk, wij stonden daar altijd te springen en paarden na te doen rechtvoor een bomvolle kantine Bloos! Bloos!

Of altijd na de volwassenenles vragen of ik het paard mocht uitstappen Haha!

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:26

Mijn fiets was altijd mijn paard Tong uitsteken *heel orgineel!* als ik moet een vriendin was was ik altijd óf een pas de deuz aan het rijden, of we deden een wedtrijd Verward En de drempels waren natuurlijk de hindernissen in een super lastig spring concours.... (wat ik dan altijd won)\ Haha!

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:27

sorry, had beetje ptp gebrek boven :S

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:27

TYP gebrek

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 17:54

hehe,ik zat als 10-jarige met mijn cap,rubberen laarsjes en zweepje Haha! op de fiets.
Als mijn fiets harder moest sloeg ik em met de zweep!!
Arme fiets,dit was pure fietsenmishandeling Knipoog

HAHAHA ik zie me nog zitten,
ik schaam me er een beetje voor als ik eraan terugdenk hoor Bloos

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:18

Bloos Ik ging altijd na les bij mijn moeder achterop, en als ze dan harder moest ging ik 'drijven' (schopte die fiets bijna aan barrels Haha!) en mn hakken uitdrukken, zadat andere mensen zouden zien dat ik op paardrijden zat Clown *LOL* En natuurlijk paardje spelen en over drempels springen om mn fiets Schijnheilig

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:28

mijn grootste penny actie is ook mijn beste actie geweest.

dat was namelijk donderdag 2 juni
net examens gehad.

ik besprak met m'n ouders dat ik een eigen paard wou.
ik zou het zelf wel gaan betalen (ik had geen geld).
maar eerst zou ik het even lenen en dan in de vakantie werken.(2 dagen gewerkt, 3 dagen met pijn op bed gelegen Tong uitsteken)

die zaterdag 5 juni zijn kennissen en ik gaan kijken bij een fries x welsh.
ik begon heel erg te twijfelen maar als het niet zou lukken dan wou zij me wel helpen.

uiteindelijk een eigen paard.
het geld wat ik geleend had hoefde ik niet terug te betalen.

en het paard is er nog steeds.
en het lukt me nu gelukkig om hem te onderhouden.

m'n pa wil ook niet meer dat hij weg gaat dus helpt me wanneer dat nodig is.

dat het paard er is is niet erg maar wel dat impulsieve besluit.
doe dit niet na Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Mellow op 09-09-04 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Tancreda4

Berichten: 24041
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:28

Ik heb een kudde van 12 shetjes 'stiekem' 'verzorgt' Nagelbijten / Gniffelen
Beetje borstelen, maar het was ook veel met de paardjes spelen. Door het weiland heen rennen en het fantastisch vinden dat de kudde mee rende, en bokkesprongen gingen maken. Dat ik nooit een trap heb gehad, of over ben gelopen is een wonder!

Ik zou nu niet eens meer bij vreemde paarden in het weiland durven Bloos!

Esperanza

Berichten: 3281
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:32

Ik liet een kennis voor paard spelen. Hij moest met mij op zijn rug springen over hindernissen di ik zelf gefabriceerd had. Ik heb nog een foto, ik zal m zoeken en inscannen. Deze kennis woonde verderop in het dorp en ik verzorgde hun shetje.

Ik ga de foto even zoeken, haha. Cheese!
Laatst bijgewerkt door Esperanza op 09-09-04 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:32

ik ging vaak met mn beautyfull horses spelen. En dan had ik heel vaak o'n grote hindernis gebouwd (3x o hoog als het paard Tong uitsteken ) en het paard van mn vriendin was altijd kreupel met die sprong, en de mijne won altijd

Ik heb ook nog een keer de schuur helemaal leeg gehaald en de fietsen lekker buiten gezet. Kwam mn moeder aan: Uh... Devica, waarom staan de fietsen buiten? "Nou mam, de paarden-fietsen moeten ook eten Haha!

Of ik moest de schuur opruimen en toen had ik de schuur helemaal met zaagsel van mn konijn bestrooit Bloos Haha! Kijk mamma morgen komt mn pony hier te staan Haha!

*maar die pony is er nog niet * Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:34

toen ik twaalf was heb ik tegen een vriendinnetje gezegd dat ik Z was........ en toen ging ze een keer mee............ en tja daar sta je dan.... Stang (gewoon zo een karrestang) in pony´s mond gehangen en flinke sporen aan en gewoon heeeeeeeel stoerrrrrr gaan zitten. Ik startte met mijn pony net B Haha! Haha! Haha! Haha!

jaja jongens IK ben ook HEEEEEEEL erg geweest Haha! Haha! Haha!

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:36

Okee dan hier komt ie: Ik liep heeel vroeger toen ik een jaar of 8 was samen met een vriendin langs een weitje met 2 paardjes. Op een gegeven moment zag ik in de wei plastic liggen en schrok me rot omdat ik dacht als paarden dat opeten dan gaan ze dood * vaag * Ik wou ze dus `redden `. Maar ja, ik wou dus het plastic uit de wei halen en ben over het hek geklommen . Toen ik naar het plastic liep snuffelde een pony aan mij en liep vervolgens weer weg. Toen ik verder liep had ik niet door dat de andere pony naar mij toe was gerend en vervolgens keihard tegen mijn achterbeen aan trapte Bloos! Het deed veel zeer en ik liep hinkelend weg. Eenmaal weer over het hek geklommen ben ik samen met mijn vriendin naar een boom toe, daar liet ik mijn broek zakken en samen keken we naar mijn been of ik een afdruk had van de hoef Verward Dat was niet zo, maar had wel veel pijn. Ben naar huis gegaan en heb niks verteld...

Vraeghoeve

Berichten: 710
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:38

paardrijden op men fiets heb ik ook gedaan, en ik heb op de manege wel uren aan het rondlopen geweest in de piste, iemand gaf ons les en wij met zen allen acher elkaar lopen rennen..

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:59

Ik bleef stug geloven dat ik een paard kreeg en op paardrijden mocht Cool Als mijn zusje tijdens onze vakantie met de caravan jarig was, en mijn moeder zei dat het cadeau achetr in de auto zat, hoopte ik dat er ook een paard voor mij in zat

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:05

leuk topic dit OK dan!
Paardje spelen op de fiets herken ik ook wel Haha!
Maar echt pennyacties heb ik niet ... Ik had namelijk mn eerste pony toen ik 5 of 6 was. Hoe ik aan die pony kwam was wel een beetje pennyachtig...

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:20

Volgens mij heb ik alle penny acties die hier staan gehad Bloos! (behalve die met een echte pony want die had ik niet Knipoog ) ben er over heen gegroeid hoor.......hoewel Haha!

Fenn

Berichten: 6140
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:47

met een groepje vriendinnen bij mij in de buurt speelde we uren dat we "wilde paarden" waren. We gallopeerde door de buurt en alle kleine paadjes en het sloeg echt nergens op Bloos!

Ik heb ook paar jaar (van mijn 7e tot mijn 9e miss wel) dat mijn fiets een paard was. Hij had een naam (Dreamer geloof ik) en later toen ik een nieuw "paard" kreeg kreeg die ook een hele nieuwe naam en karakter Knipoog

En nu poets ik nog steeds elk paard waarvan ze vragen of ik het wil poetsen.

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:50

mijn absolute penny actie is Cool een skippibal bij de bartsmit kope toen was ik 11 of 12 Bloos en dan en hindernis bouwen en met je skippibal erover heen springen en soms wel hele parcoursen lang door de 8tertuin naar de voortuin en weer terug ik snap niet hoe ik dat voor mekaar heb gekregen met me skippibal trouwen hij heete jumper omdat ik altijd alles won Bloos

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:54

Letizia schreef:
Volgens mij heb ik alle penny acties die hier staan gehad Bloos! (behalve die met een echte pony want die had ik niet Knipoog ) ben er over heen gegroeid hoor.......hoewel Haha!


nou in een penny moment een paard kopen is ook niet iets wat ik zou aanraden Tong uitsteken

ben er nu heel blij mee maar als het over moest had ik wel langer nagedacht. Haha!

krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:07

nouja jumper met mij dan he Knipoog

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:16

TongeR schreef:
nou in een penny moment een paard kopen is ook niet iets wat ik zou aanraden Tong uitsteken

ben er nu heel blij mee maar als het over moest had ik wel langer nagedacht. Haha!

Had ik zeker willen doen, maar dan had ws m'n moeder m'n nek omgedraaid, ik zeurde ook dagelijks aan haar hoofd of ik nu eindelijk eens een pony mocht, het mooiste is, ik heb nu een pony en m'n moeder is er helemaal gek mee Haha!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:18

mijn moeder vond dat het mijn eigen beslissing was en als het fout ging dan was dat mijn probleem.

maar ik had wel de goede personen om me heen die me konden helpen enzo.

mn moeder vond het niet zo'n goed idee maar als ik iets wil weet ze dat ik er 100% voor ga Haha!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:01

Poeh. Ik heb zeker wel pennydingen gedaan. Echte acties weet ik niet meer, ben pas op m'n 12e begonnen met rijden, een jaartje daarvoor 'paardengek' geworden. Nu doet mn zusje ze vooral pennydingen Haha!
Zoals: Gazelle Swing (Kortweg Swing) is haar stalen paard, de achtertuin is een springweide, ze heeft stokpaarden ([naam], wil jij stokpaarden maken?), het afdak word vaak verbouwd tot 'uitloop voor de paarden', we kunnen makkelijk een pony in de tuin, of bij m'n oma in Oldenzaal, waar we 1 x per week komen, en de droogmolen is de stapmolen Haha!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:16

Haha.. mijn penny-actie berust ook nog op waarheid.. jaja!
Uiteraard was mijn fiets ook altijd de dupe van mijn lichtrij-oefeningen.
Iedere dag zeuren bij mijn ouders of ik een pony mocht.
Toen zei mijn vader op een keer, om van mijn gezeur af te zijn: dan koop je een pony!
En jawel hoor.. toevallig hoorde ik dat er een pony in de buurt te koop stond, ik mijn vader op et werk opgebeld: pap.. ik heb een pony gekocht!
Mijn vader had de rest van de dag maar vrijgenomen en zijn naar de bank geweest om mijn spaarbankboekje te plunderen!
Een paar dagen later ben ik mijn pony gaan halen.. mijn droom: een merrie, valk-kleur met zwarte manen en staart en 4 zwarte benen.
Ze luisterde naar de naam: ROWENA!
Heb haar 22 jaar gehad en heb haar helaas afgelopen maart in moeten laten slapen. Ze is 30 geworden!
Afbeelding
De rechtse is ROWENA!
Oja.. de linkse is BOY.. ook een penny-verhaal met waarheidsgehalte 100.. Haha! Haha! !
Hem heeft mijn vader gekocht op de markt, omdat ROWENA zo zielig alleen was!
Laatst bijgewerkt door Jnien op 09-09-04 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:20

Ik ging een keertje naar het strand, pony en spullen ingepakt... kom ik daar aan; singel vergeten!!
Nou ja dan maar zonder zadel het strand op, ik ben blijven zitten op mijn hittepetit en heb zelfs een stukje gegaloppeerd! (wel een handgalopje)