Kwestie Petrie..... o wat ben ik kwaad !!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 13:27

Tijd om chaps en stalschoenen te kopen als backup Haha!

Wat een gedoe om je laarzen terug te krijgen.. Gelukkig word het nu snel geregeld en heb je je laarzen volgende week terug Haha!


Shasadee

Berichten: 426
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 22:48

Hallo allemaal,

Volg de hele discussie nu een tijdje en kan me voorstellen dat je heel erg baalt dat je je laarzen zo lang kwijt bent. Heb zelf ook ooit een probleempje gehad met mijn Petrie rijlaarzen (wat achteraf ook nog een mijn eigen schuld was, had ze ingevet met ledervet...dom, dom, dom).

Kwam bij de ruitersport winkel ook niet veel verder dan je bent ze een week of 8 kwijt en dan maar afwachten wat ze er mee gaan doen... Dat schoot dus niet op en heb toen zelf maar contact opgenomen met Petrie.

Kan niet anders zeggen dan super service van Petrie. Niet alleen hebben ze die destijds heel keurig weer gemaakt (gratis en binnen 2 weken) maar kreeg nog een rondleiding door de fabriek ook, en dan begrijp je ook waarom het soms wat langer duurt, alles is handwerk.

Echt klasse...dusseh wacht even af zou ik zeggen.

Succes Lachen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Cjuan, daiswees, DemDeempel, ElCid, Fly_high, fnpetter1990, Hjartje, IndianSu, kruimellover, Lenora_C, Lokii, Maanon_, merrylegs, mooney, rien10, rocky_1995, Vagabondo, Vecar, vierspan, Wopkebrok en 132 bezoekers