Ok ik ben nu echt overtuigd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Ok ik ben nu echt overtuigd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 17:54

Ik heb Miro sinds September 2003 op schoenen van Smit-Rijssen lopen en sindsdien heeft hij totaal geen last van zijn geblesseerde pees gehad. Nu na een jaar zijn de zolen van de schoenen door het vele straatwerk wel versleten dus had ik een probleem. Miro kon de schoenen niet meer aan omdat ik bang wat dat hij door een losse zool onderuit zou gaan. Helaas kon Miro de tijd niet overbruggen op blote voeten dus heb ik hem 2 Augustus 2004 even op ijzers laten zetten. Nu 5 weken later zijn de ijzers weer zo glad dat Miro steeds weer uitglijdt en zijn pees is ook weer dik en Zaterdag liep hij niet regelmatig Verdrietig Maandag komt gelukkig de Smit en dan kan hij snel die poedersuiker ijzers eronderuit halen en heb ik hopelijk in die week ook de schoenen weer terug. Ik heb ook de gipsafdrukken maar gelijk meegestuurd voor een paar nieuwe/extra schoenen zodat ik dit probleem niet nog een keer tegenkom!

Dus voor mij GEEN IJZERS meer en voortaan alleen nog Smitjes!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 18:00

Wat fijn dat je de goede manier hebt gevonden!
Het is vervelend om te zien dat je paard het niet goed doet op ijzers of blote voeten, maar jij hebt de oplossing voor jouw paard gevonden!
Ik hoop dat het na maandag weer rap beter gaat!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:38

gelukkig goeie spullen Knipoog