Eindelijk in de lift..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Eindelijk in de lift..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:23

Moet het even kwijt eindelijk geloof ik dat het er is het gevoel tussen mij en mijn paard.
Nadat ze van de wei gekomen is ben ik haar weer op gaan pakken (8 weken niet gereden) en het gaat eigenlijk alleen maar in een stijgende lijn. Vandaag voor het eerst weer les gehad en op een paar kleine rijtechnische foutjes van mijn kant uit alleen maar te horen gekregen wat ik al dacht dat we zo door moeten gaan.
Moet er even bij vermelden dat we na een rotstart (staken hippen omkeren kies operatie bacteriele infectie) eindelijk aan echt rijden toekomen en dat het nu dus echt zijn vruchten af gaat werpen ik heb een merrie met een vrij lange rug die in het voorwaarts neerwaarts zich goed laat werken dus alle grote bewegingen doet ze makkelijk maar in het sluiten liep ik continu tegen een valse knik aan en spanning in haar rug .
Nu blijft ze ook daarin lekker lopen al kost het haar dat is duidelijk best veel moeite Kortom ik ben helemaal hartstikke blij en heb zowaar gewoon zin in mijn wedstrijd en dat is een poos geleden Lachen

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 12:35

Wat fijn dat het zo goed gaat. Wanneer is je eerstvolende wedstrijd?

Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-04 12:55

Dat is 26 september mijn doel is om in ieder geval de B uit te zijn en het liefst al gestart te zijn in de L voordat ik mijn zadel voor een aantal maanden in de wilgen moet hangen (ze is drachtig) zodat ik daarna in ieder geval al een begin heb.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:01

he wat leuk ! wat fijn voor jullie
nou zo verder gaan dus maar

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:02

Hartstikke leuk voor je..als het goed gaat is paardrijden een stuk leuker Lachen
Succes met je wedstrijd!!