Toch niet zo eng :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mirror666

Toch niet zo eng :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:47

Ik ben/was altijd een schijtlijster met paardrijden, altijd bang dat ik eraf zou vallen enzo Bloos

Maar vandaag was bij de manege voor de 1e keer na de vakantie weer les, en ik ben weesten helpen met opzadelen enzo.
Als je dat doet mag je altijd een uur vrij rijden.

Dus ik was eerst op Nala gegaan, zonder zadel, lekker veel gestapt, geknuffeld en eventjes gedraafd, en toen uitgestapt en weer lekker op stal gezet (beestjes hebben 2 weken niet gelopen omdat ze op de wei stonden.)

En toen heb ik Flin gepakt...

Lekker ingestapt, wat gedraafd.
En toen ik aan wilde springen in galop ging hij allemaal slidingstops maken en wegspringen...Wat dus bestraft werd met een flinke schop van mij...
Maar er had iemand een plastic zak laten liggen, en dat was toch wel eng, en daar schrok hij zo van dat zijn kont helemaal plat ging terwijl we in galop zaten...(in een bocht, en ik ben al zo bang in bochten in galop Haha! )

Toen nog 1 keer een gewoon galopje gedaan, en lekker weer uitgestapt Lachen

Maar nu weet ik dus dat ik er niet zomaar af val, is denk ik toch wel goed voor mijn vertrouwen geweest Tong uitsteken

rakkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:03

dat is zekker goed voor je zelfvertrouwen. hopen dat het blijft groeien

hou vant leven hou van de zon geniet nog maar even

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 20:06

Ja dat is zeker een opsteker voor je zelfvertrouwen! Ik ben ook altijd bang als ik op een vreemde pony rijd, maar ik zet mezelf er overheen en het gaat steeds beter Clown

When you dream there's a chance you'll find
                          a little laughter, or happy ever after...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie