bijna onder een vrachtwagen met Luna..

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Zonnebloem

bijna onder een vrachtwagen met Luna..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 19:04

Ik ging vandaag een buitenrit maken met Luna, in de bak is ze echt een zeikerd maar op de weg is ze zo braaf als maar zijn kan.
Ik rijd altijd langs een vrij drukke weg, daarnaast ligt een fietspad en daarnaast weer een brede berm waar we altijd ff voluit kunnen galopperen.
Maar ik denk dat ze ergens van schrok ofzo, dus ze keer in 1 keer om en daar in volle galop terug Scheve mond Waarop ik keihard aan de teugels terk omdat ze over het fietspad galopperde en daardoor sprong ze de autoweg op vlak voor een vrachtwagen, ik schrok zo!!!
Dus vrachtwagen remmen en ik in paniek Luna een tik met de zweep geven, daardoor sprong ze gelukkig de weg over naar de overkant, weg bij die vrachtauto.
Ben echt zo ontzettend geschrokken, misshien is het idd niet slim om langs zo'n drukke weg te gaan rijdnem aar ik rijd daar zo vaak.
Bah als ik eraan denk wat er had kunnen gebeuren als ze niet weer weggesprongen was brrr.....
Gisteren vloog ik ook al van haar af en nu dit weer, gaat goed...not!!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

navaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:07

Aijaijaij...heb je ook een witte tunnel gezien???Blij dat je er nog bent joh...

Die dingen kunnen gebeuren, ik ga ook niet zeggen dat je niet langs een drukke weg moet rijden...ben ik het ook niet mee eens.
Maar er is duidelijk wat aan de hand als het de tweede dag al is, ik zou weer eerst even aan het vetrouwen gaan werken tussen jullie, want zij zal ook wel geschrokken zijn...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:27

Jeetje dat is schrikken!! Ach gut
Gelukkig is het goed afgelopen...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:23

Wow dat is zeker schrikken. Waarschijnlijk ook wel voor die vrachtwagenchaffeur.
Nouja, gelukkig is het goed afgelopen!

how sweet can it be to be loved by you

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:26

Oeh dat is schrikken, de vrachtwagenchauffeur zal inderdaad ook flink zijn geschrokken.. gelukkig is alles goed afgelopen en heeft niemand er echt iets aan overgehouden! behalve flink schrik dan Lachen

Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie