stomme buldozers!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 16:05

Ik ben echt boos Boos!
Ga ik net met m'n verzorgpony een stukje lopen.
Zijn er allemaal van die buldozers aan het werk.
En dat vindt Katink dus niet zo leuk.
Ze ging helemaal stijgeren en wegspringen enzo.
En wat denk je, geven die gasten op die buldozer nog eens extra gas Extreme duivel echt stom Frusty
Wat vinden ze daar nou zo leuk aan?
pony overstuur en ik half door de lucht meegetrokken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 00:23

oke, dat je je een beetje boos bent is begrijpelijk omdat ze zo geschrokken bent maar om te zeggen dat die chauffeur extra gas geeft is dus grote onzin, wat veel waarschijnlijker is is dat hij/zij je gewoon niet heeft gezien, bovendien als je een buitenrit maakt met een (relatief) (?) onbetrouwbaar paard, dan moet je wel weten wat je mogelijk kunt tegen komen en dan de route plannen. Of gewoon met een betrouwbaar paard een ritje maken.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 21:41

ik hoop maar dat je een hoofdstel ofzo in hand met wandelen anders is het erg gevaarlijk met een paard wat stijgert.
stom van die buldozer maarja je weet dat er verkeer is he

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:16

Toch vinden sommige mensen het wel echt leuk om extra gas te geven hoor, ik had ook 'n keer zoiets, ging met een vriendin van mij naar buiten en toen kwam er een trekker voorbij, heel rustig en vlakbij ons in een keer optrekken. gelukkig is Jerai met verkeer wel heel braaf en die gaf dus geen kik. Maar er zijn wel mensen die het leuk vinden om eens even extra gas te geven!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 23:32

*zucht* wat een vervelende mensen zijn er toch op de aarde Extreme duivel
wij hebben het ook met vrachtwagens en scooters gaan dan achter je kei hard gassen!!!!!!!! ahhh echt erg is dat paad helemaal overstuur !!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 11:46

Die mensen zagen ons echt wel hoor!!!!
Ze keken nog naar ons Extreme duivel
Enne, ik wandelde met m'n verzorgpony door het bos en daar komen normaal alleen maar fietsen en ze is alleen maar bang voor traktors en andere gevaarlijke dingen die erg veel lawaai maken, duzz

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 20:52

Zulk soort dingen gebeuren helaas. Meestal domme mensen die niet doorhebben hoe gevaarlijk dat kan zijn, en hoe verkeerd het kan aflopen! Ik wandel meestal met hoofdstel omdat ik mijn pony anders helemaal niet kan houden met zo'n vervelende situatie... Maar zelfs dan kan je nog meters door de lucht vliegen!