Oeps daar ging Fly ervandoor.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Oeps daar ging Fly ervandoor.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 12:28

Ik zou gister met 2 meisjes een buitenrit maken op Fly de shet. Het ene meisje kon al goed rijden meisje A en het andere wat minder meisje B. Zodoende mocht het meisje met wat minder rij-ervaring de eerste helft. Alles ging goed Fly braaf stappen en af en toe een drafje toen was het meisje A haar beurt.

Inmiddels waren we bij het schapenpaadje aangekomen. Dat is een dijk waar je hoog ken rijden > hier staan ook schapen op. Een soort wandelroute want je kan er niet komen met de auto. Na alle hekken goed gesloten te hebben zei ik draaf alvast maar aan dan kom ik ook op de fiets! Ja hoor daar ging Fly ik een forse draf oren naar voren! Dat ging erg goed zodoende zei ik ga maar in galop! Nou weg was ze Bloos! al harder en harder en ik op de fiets schreeuwen teugels korter en achterover zitten maaar niets hielp ze bleef maar rennen. Ondertussen waren we al bijna bij het eind van het schapenpaadje en daar stond een hek. Ik dacht oww dat gaat niet goed en crosste met me fiets zo de dijk op om haar te stoppen voor het hek.

En eindelijk stopte ze. Wow wat een opluchting!!!!!!!! Ik had het echt niet van haar verwacht want in de bak is ze super braaf. maar normaal ga ik op mijn bijrijdpaard mee naar buiten en blijft ze daarbij. Ik was echt geschrokken maar het meisje wat er op zat had echt lef! Ze zei dat ze het niet echt leuk vond maar achteraf vond ze het heel gaaf want Zo hard was ze nog nooit geweest *LOL*

Nu moet ik haar toch beter in de gaten houden! Shetten he! Haha!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 12:50

tsjee, geluk hebben zeg!!! Ik hoop niet dat jullie al te erg geschrokken zijn!!! geef Fly (toepasselijke naam trouwens) maar een knuffel, hou wel van pittige shetties

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 12:54

Ja het is er eentje. Zondag ga ik weer met ze op buitenrit, maar dan zal ze dat niet nog eens doen. Al kon ik mijn lachen amper inhouden, het was zo stom gezicht een shet die rende of of haar leven ervan af hield en een meisje wat toch goed ken rijden maar trekken aan de teugels. Gelukkig kon ze er ook wel om lachen. Maar het moet natuurlijk niet nog een keer gebeuren.

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:23

lekker ondeugend ding dan !! haha gelukkig kon t meisje er wel om lachen

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:17

Tja, het is het ras hè. Haha!
Gelukkig is het wel goed afgelopen!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 17:26

echte shetland streeken Haha!