eindelijk !!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

eindelijk !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 10:29

hoi,
ik en mijn vriend hebben samen paardjes. maar degene die het meest van hem is is een arabo-fries een merrie. nu hij rijd zelf niet maar ik moet haar rijden. nu heeft ze al heel lang zo van die half lange manen die helemaal kapot zijn en waarvan ze altijd een 10 cm tussenuit schuurt. nu zit ik al heel de tijd te zeuren om ze eens te mogen kortwieken, want ik vind het echt geen zicht maar zo van die kapot geschuurde manen en al 2 jaar zit ik dit te vragen. nu ik gisteren weer en ja hij heeft toegehapt ik mag men eigen straks helemaal uitleven. een mooi net kort kopje krijgt ze , haar staart wordt ook onder handen genomen een heel ander paard wordt het. dan kan ik van die nette knotjes maken als we binnenkort onze eerste wedstrijd gaan rijden. ik zal van voor en na foto's trekken en als ik ergens kom die een scanner heeft zal ik ze erop proberen te plaatsen.
groetjes


promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 10:37

ooh das wel leuk dan!!
hoop dat het iets word
succes Haha!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 10:54

Het zou vast een mooi gezicht zijn als de manen van het paard er weer beter uit zien... Lachen

Leuk werkje ook om te doen, lekker tutten met je paard...
Succes er mee!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, 3lsk3, Bentuh, Esther_r20, fnpetter1990, Furst, GoogleAdsense, IASCrawler, Ilona__, Lisa_22, Lomax123, Mar_X, Miriam91, sberg, Stephanie_M, Swift, Symke, Titsia, Tvko, xYaartje, Zonnebloem24 en 176 bezoekers