Vandaag stoute schoenen aan getrokken....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:27

mooi hoor, ze lijken ook zo op elkaar allemaal wit met een rood kruisje erop.... Haha! *LOL*

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 10:39

Hahahaha is het weer eens zover Haha!
Ik zal gelijk eens kijken wat ik er aan kan doen Knipoog

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:09

Het lijkt mij een hele leerzame ervaring voor je paarden en voor jou. als je paarden wel wat gewend zijn op jouw stal (bij ons lopen er ook altijd gillende kinderen, honden, mensen met paraplu's en gestressede mensen als er een wedstrijd is rond Tong uitsteken ) zullen ze er waarschijnlijk niet eens zo heel erg van slag door raken.
Ik denk dat het voor de paarden leerzaam is, zo raken ze al vroeg aan dat soort situaties gewend.
en tsja... misgaan kan het altijd, ook als je na een halfjaar je eerste wedstrijdje start Scheve mond

iig heel veel succes Lachen

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 11:27

Suc6 en vooral veel plezier!

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 11:55

Ik zit nu op mijn werk en heb alleen wat oudere foto's maar dan hebben jullie toch nog een idee van hoe ze eruit zien Haha!

Dit is Up to Date (nu geen hengst meer en ietsie groter als op de foto)

Afbeelding

Afbeelding


En dit is Untouchable, wel hengst en ook iets groter dan hier op de foto

Afbeelding

Hij is van NegroxFalco

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:03

Ik heb niet veel verstand van het inrijden enz maar ik wil je succes wensen Haha!
Hopelijk weetje waar je aan begonnen bent en doe je alles niet te overhaast enz, succes!

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:36

das beter Haha!
ze zien er goed uit alleen zijn ze nog wat arm bespierd maar dat komt wel als je er mee aan de slag gaat.
succes

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:43

Leuke paarden... Ben benieuwd hoe het afloopt... Lachen

Heb verder niet echt een mening/idee of het nou wel of niet goed is, ik neem aan dat je geen pennymeisje van 12 bent, maar heel goed weet waar je over praat... Lachen

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 08:30

Hahaha bedankt, nee ben idd geen penny meisje meer, heb gelukkig al wat meer paarden ingereden.

En idd deze foto's zijn van een half jaar geleden, daar werd er nog vrijweinig meegedaan. Ze zijn nu al wat meer gespierd en zodra ze in het " echte" werk gaan veranderd dat vanzelf.

Hoe het allemaal zal geen weet niemand, maar dat weet je nooit. Ik zal jullie op de hoogte houden en zeker de uitslag vertellen....of die nu goed is of niet.

To Be Continued Haha! OK dan!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:06

Heeej ik wil je ook nog ff suc 6 wensen!Ik ben ook van mening dat je dit best aankunt hoor.Als je er zelf een goed gevoel over heb dan moet je er gewoon voor gaan.En het scheelt dat je er niet komt om de eerste prijs te halen maar gewoon om ervaring op te doen.Heel veel suc 6 en ik hoor graag hoe het ging.{stiekem hoop ik dat je de eerste plaats win gnagna}

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 21:04

Hier ff de eerste foto's van mijn kanjer onder het zadel Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Dit is 1 van de 2 paarden die naar Prinsenstaddressuur gaan, tot nu toe gaat het super OK dan!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:33

nou nou ziet er goed uit hoor!nogmaals suc 6!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:02

Tessebes schreef:
Het is met zo'n keuring veel drukker en gestresster dan op een "normale" dag. Het zou mijn keus niet zijn om me daar met een onervaren paard wat nog niet goed aan de hulpen is in te storten.



Oke zie dit als een goede les voor jonge paarden. Hier leren ze met die stress om te gaan en hun eigenaar ook op vreemde tereinen te vertrouwen. Hoeveel paarden van deze leeftijd lopen al niet op wedstrijden enz? Veulens gaan toch ook met moeders mee op wedstrijd en naar keuringen.... Dat ze dan een dagje de trailer op moeten is geen probleem Verward
Ik vind dit een goed idee om ervaring op te doen en er een les uit te trekken... Je krijgt hoogstwaarschijnlijk te horen wat er meer en minder getraind moet worden Knipoog En daar kan je een hoop mee!!
Succes en ben benieuwd hoe de dag is geweest.