Ik zal je Missen lieverdje!!! (verhuizing)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Ik zal je Missen lieverdje!!! (verhuizing)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 21:56

Lieve bokkers.

Misschien hebben sommige van jullie mijn vorige topic gezien over de verhuizing van mijn verzorgpony: [PP] Mijn verzorgpony gaat verhuizen... naar frankrijk

Dat ging duz niet door, maar nou gaan ze tóch verhuizen naar OVERIJSSEL!!! Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen En dat gaat echt gebeuren, want het verkoopbord staat al in de tuin Huilen Huilen Huilen Huilen Ik mis haar al voordat ze verhuisd is Scheve mond Ik baal dus vreselijk, maar ga nog wel van haar genieten.

De bedoeling is dat ze dan naar een boerderij in Overijssel gaan verhuizen, en dan een soort opvangtehuis beginnen, voor paarden die in de vakantie niet verzorgd kunnen worden door hun baasje, dan verzorgen zij hem/haar. ik kan daar miss nog wel in de vakanties heen, maar ieder weekeind heen en weer reizen wordt een beetje heel duur en zie ik ook niet zo zitten, ook ivm school (zit net in de brugklas) enz enz. Ik ga zeer binnenkort nog foto's maken (rolletje van 36 vol... Knipoog ) en die dan ook inlijsten enzo, en een collage maken van alle foto's enzo, sleutelhanger, je kent het wel.

Maar ok, nu is ze ook al op leeftijd (25) dus bij wijze van kan ze morgen ook dood in het land liggen (daar gaan we zeker NIET vanuit, maar het kan altijd gebeuren. Zo was ze in de vakantie (voordat ik wegging) nog kreupel, en door de rust die ze had omdat ik op vakantie was, is het weer helemaal over, ze begint ook telkens een beetje sago-er te worden tegen me, ik weet het niet meer zo goed met haar Scheve mond

Ze valt nu af en toe ook uit tegen me, krijgt steeds minder zin om met me mee te gaan (poetsen wel, wandelen minder) enz) dus ik weet het gewoon niet meer. Hebben jullie ook nog tips voor afscheid nemen ofzo??

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat ik tips krijg, vind dit namelijk onwijs moeilijk met haar!!!

Kuzziezz van Ilse en Patty

(je kan voor foto's op http://www.patty.itgo.com kijken, ook voor info.)

Live your dreams


Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 22:54

naja iig dichterbij dan frankrij Haha! kan je nog makelijk xtje langs gaan toch?
afstand neme...tja blijft moeilijk....niet teveel over nadenken, laat t maar over je heen kome, als je verdriet heb moet je t gewoon kwijt...dat is de beste manier om je weer sneller happy te voelen komt wel goed hoor!er zijn nog zoveel paardjes!!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 15:42

sjaa... Pc is gecrasht, daarom zolang niet gereageerd.... Bloos! maarja, ik heb het dus eergister gevraagd, ze gaan óf naar Overijssel, en miss toch naar Frankrijk... Iig uit de Randstad...noujah... Het duurt iig nog heeeeeeeel lang en ga deze week foto's maken, ook een of twee laten uitvergroten om op mijn nieuwe kamer te hangen... (jaja, mijn dakkapel is er eindelijk na 6 weken wachten...) en lekker ook mijn kamer inrichten en lekker genieten van de tijd die we nog samen hebben....

Kussy van Ilse

Live your dreams

Rainbowgirl

Berichten: 519
Geregistreerd: 02-07-04
Woonplaats: Hijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:27

Ik zou het ook gwoon op je af laten komen...
En je zegt zelf al dat het nog een tijd duurt dus dan kan je iig een beetje aan het idee wennen...

You can easily gamble your life away, minute after minuter, second after second.
You play the game or walk away, it's a new turn on a blue day...

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:20

Citaat:
ze begint ook telkens een beetje sago-er te worden tegen me, ik weet het niet meer zo goed met haar

Ze valt nu af en toe ook uit tegen me, krijgt steeds minder zin om met me mee te gaan (poetsen wel, wandelen minder) enz) dus ik weet het gewoon niet meer. Hebben jullie ook nog tips voor afscheid nemen ofzo??


Ik denk ook dat het komt omdat je je anders gedraagd door het verdriet dat ze weggaat.
Paarden zijn niet gek en voelen dat er wat is, maar ze weten niet wat. Dus waarschijnlijk wordt ze erg onzeker door jouw (onbewuste) veranderde gedrag tegenover haar.

't is echt heel voor je, maar je moet een beetje proberen om het verdriet opzij te zetten. Daar raakt het paard van slag door, en ga lekker door met de dingen die je altijd al deed met haar.

Sterkte ermee Ach gut

(misschien kun je ook een keer vragen om de DA te laten komen, ze kan ook chagerijnig zijn omdat ze pijn heeft. Wordt haar gebit gevijld 1x per jaar?)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 15:26

Malibu schreef:
Ik denk ook dat het komt omdat je je anders gedraagd door het verdriet dat ze weggaat.
Paarden zijn niet gek en voelen dat er wat is, maar ze weten niet wat. Dus waarschijnlijk wordt ze erg onzeker door jouw (onbewuste) veranderde gedrag tegenover haar.

't is echt heel voor je, maar je moet een beetje proberen om het verdriet opzij te zetten. Daar raakt het paard van slag door, en ga lekker door met de dingen die je altijd al deed met haar.

Sterkte ermee Ach gut

(misschien kun je ook een keer vragen om de DA te laten komen, ze kan ook chagerijnig zijn omdat ze pijn heeft. Wordt haar gebit gevijld 1x per jaar?)


Ik weet eerlijk gezegd niet of dat gebeurd... Bloos Ik zal het een keer navragen, maar het kan best dat ze ook ergens pijn heeft, ze is tenslotte al 25 jaar...

Ik ga in elk geval proberen om het verdriet opzij te zetten, maar voordat ik daar kwam zaterdag, wist ik ook niet hoe of wat, dus daar kwam het ook door. ze zei ook dat ik dan best een keer langs zou mogen komen daar. een weekeindje ponykamp bij 2 pony's, zonder een gezellige groep Tong uitsteken maargoed, we houden iig wel contakt.

Heel erg bedankt voor jullie steun, ik laat het lekker zijn gang gaan en ga genieten, ze moeten eerst dit huis maar eens zien te verkopen (aangezien de hoge brijs Tong uitsteken )

Kuss Ilse (ik weet niet precies hoe duur het huis is hoor Tong uitsteken )

Live your dreams


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pasje03 en 109 bezoekers