tentenkamp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:54

hypodrama is idd een drama... helaas.... maar soms maak ik voor tentenkamp wel een uitzondering Knipoog helaas moet je er altijd wel vroeg bij zijn want na een dag zijn de leukste aanbiedingen al weer weg

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:15

Kent iemand Maarten nog?
Die zijn eigen personeel uitschold voor tentenkamp sletjes, Haha!, en die een paar Bokkers uit de sloot hadden moeten halen, waar ie in terecht was gekomen met zijn jeep naardat ie overspannen van zijn tentenkamp afkwam?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:49

Die rattekop staat er nog steeds hoor, is het niet bij Hypodrama dan kom je hem wel in die winkel bij Utrecht tegen.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:50

ik ga elke jaar maar dit jaar en ik veeeeeeeeel nodig ( lees ik ga elke tenten kamp 3 ker per jaar dus of is het nu 4 keer)
ik ben vandaag ook qweer in hyporama geweest en heb fleece truien gekocht en een pessoateugel. grrrrrrr ach ja.. me mannetje heft de zelfde trui en laten borduren met de stalnaam.. hij betaalde Haha!:D:D:D

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:59

Ik vind er weinig aan, het is vaak allemaal kapot, of het zijn van die vieze kleurtjes die niet te verkopen zijn. Roze, lila, oranje enz.... Echt van die restanten en rare maten.
Maar soms zitten er leuke koopjes bij. Een borstel ofzo Knipoog

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:08

Billy schreef:
Die rattekop staat er nog steeds hoor, is het niet bij Hypodrama dan kom je hem wel in die winkel bij Utrecht tegen.

Ik moest ontzettend lachen om die verhalen, maar wat is ie apart he.........

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 00:19

EEn heel apart soort

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:28

Soort? One of a kind *LOL*

Hoop ik tenminste, anders is het nog minder leuk winkelen daar. De etterbak. Of zou hij dit jaar eindelijk eens echt overspannen zijn Afbeelding

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:59

Natasha schreef:
Kent iemand Maarten nog?
Die zijn eigen personeel uitschold voor tentenkamp sletjes, Haha!, en die een paar Bokkers uit de sloot hadden moeten halen, waar ie in terecht was gekomen met zijn jeep naardat ie overspannen van zijn tentenkamp afkwam?

wij dachen een paar jar gelden dat het ook op zondag open was. dus wij stonden met 4 man voor de deur. Hij kwam er meteen aan gescheurt en we werden op en onbeschofte manier weggestuurd! RIch pistoff. Maar we werden behandelt als straat schoffies door hem~!!

We zijn maar gauw weggereden en nar de Mac gegaan want ik dacht dat rich samen met die jongen die er bij was hem een ram voor zn hoofd wilde geven.. wat een bokkel*l

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:12

Billy schreef:
Het is een soort restantenverkoop die meestal erg druk is.
De dingen die goedkoop zijn hebben 9 van de 10 keer rare kleuren en maten, en de rest wordt met schreeuwerige teksten aangeprezen als "aanbieding" terwijl het voor de zelfde prijs in de winkel ligt.
Verder staan er altijd 2 griezels bij de kassa, een dikke onbeschofte en een rattig type


whaha je heb gelijk ik vond een mooi hoofdstel en iik mocht dat niet kopen Boos! vond wel raar Verward

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:19

Ik ben er eens geweest maar vond het wel meevallen hoor! Heb een hoop leuke dingen voor weinig geld gekocht. Ook genoeg dingen in wel mooie kleuren en die niet kapot waren.
Ik heb niet langer dan 15 minuten in de rij gestaan en harstikke druk was het ook niet, en dat was zelfs de eerste dag!
Ik vind het altijd wel leuk zo goedkoop mogelijk paardenspullen kopen, maar ik ga er niet heen, is zonde van mn geld Haha!
heb niet echt meer wat nodig dus. alles ligt hier al vol met paardenzooi! Bloos

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:20

weet iemand trouwens wat er dit keer is? ik heb dat foldertje niet.
misschien dat ik toch wel ga, heb er eigenlijk toch wel zin in Schijnheilig Bloos

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:42

Foldertje is er ook nog niet. Tenminste ik heb 'm ook nog niet gezien.

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:19

ik ga er bijna elke keer heen je moet ook niet de eerste 2 dagen gaan dan is het veel en veel te druk.
na 2 dagen is het veel relaxer en hoef je niet te lang te wachten bij de kassa en dan zijn er nog genoeg leuke spullen

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 23:17

Cayusejuhh schreef:
wij dachen een paar jar gelden dat het ook op zondag open was. dus wij stonden met 4 man voor de deur. Hij kwam er meteen aan gescheurt en we werden op en onbeschofte manier weggestuurd! RIch pistoff. Maar we werden behandelt als straat schoffies door hem~!!

We zijn maar gauw weggereden en nar de Mac gegaan want ik dacht dat rich samen met die jongen die er bij was hem een ram voor zn hoofd wilde geven.. wat een bokkel*l

Whahahahahahahahaha!!

kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:39

haihai!! tentenkamp is tegenwoordig idd 4 keer per jaar. de folder komt binnekort uit. ook komt deze op internet te staan. www.hypoplaza.demon.nl de kwaliteit van de producten neemt met het jaar toe. en er zijn vele uitverkoopjes van artikellen met aparte kleuren voor weinig geld, maar ook nieuwe artikellen die minder afgeprijsd zijn of voor het normale bedrag aangeboden worden. de producten worden nooit duurder geprijsd. tentenkamp moet je eigenlijk 1 keer in je leven hebben meegemaakt, alleen al voor al die koopjesjagers. altijd grappig om te zien. ook zijn er altijd wel wat leuke aanbiedingen te vinden. bijvoorbeeld de rijbroeken van pikeur, eurostar en cavallo voor weinig geld. er zijn zo veeeel aanbiedingen dat er altijd wel wat leuks tussen zit!! Kuss

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 19:41

Werkt Kuss bij Hyporama? Knipoog

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 13:25

Hypo's Rampenkamp...altijd leuk Haha! .
Mijn ervaring is juist dat als je halverwege de week gaat ook nog aanbiedingen hebt hoor. Ze vullen t per dag aan.

Maar ik ga meestal even kijken ( werk er 5 min bij vandaan) Ik hoop dat de leren rijlaarzen dit maal in de aanbieding gaan Lachen

kuss

Berichten: 143
Geregistreerd: 07-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:50

werk niet voor drama maar heb wel op het hoofdkantoor gewerkt. ken het bedrijf en de mensen dus erg goed en weet dat het management niet geweldig is. de laatste tijd veranderd er wel veel. er komen steeds meer kortingen en uitverkoopjes. de kwaliteit van de producten wordt ook steeds beter. over de bedrijfsvoering zal ik het maar niet gaan hebben want dat is een beetje drama. toch vind ik tentenkamp nog wel de moeite waard. kuss

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 12:33

ik heb al twee keer bij tentenkamp een mooie rijbroek gevonden. waaronder een grijze leren pikeur die sterk was afgeprijsd en super zit! maar het is altijd wle weer een ervaring om in de kou (naja winter tentenkamp dan) helemaal verkleumd naar spulletjes te zoeken!

tip: kijk achterin de winkel bij de rijbroeken naar het rek waar alle aanbiedingen hangen. zoek een leuke uit en let op het 50 % label!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:00

De leren laarzen stonden volgens mij in de folder. Ik zal vanavond eens kijken en het neerzetten.
Met pasen hadden ze echt leuke dingen, helaas had ik toen weinig geld en heb ik naar mijn vriendin gekeken die even zomaar 300 euries uitgaf, ik ben 30 sept. jarig dus ik ga lekker naar tentenkamp!!!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 13:03

krijgen nog meer mensen trouwens het blad paard & co ? daar zat de folder in?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 14:24

Ben er 1 keer geweest jaaaren terug en toen waren er inderdaad allemaal spullen in de meest aparte kleuren en maten en stond zo weer buiten. Ben wel benieuwd of er echt wat veranderd is.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:00

Billy schreef:
Het is een soort restantenverkoop die meestal erg druk is.
De dingen die goedkoop zijn hebben 9 van de 10 keer rare kleuren en maten, en de rest wordt met schreeuwerige teksten aangeprezen als "aanbieding" terwijl het voor de zelfde prijs in de winkel ligt.
Verder staan er altijd 2 griezels bij de kassa, een dikke onbeschofte en een rattig type


Jij kan echt van ieder ding een afschuwelijk ding maken, wat een gave OK dan!!

Tentenkamp is leuk om te snuffelen en soms loop je tegen iets leuks aan. Ik ga er geen uren voor in de auto zitten iig, maar zo negatief als Billy het omschrijft, vind ik het niet.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:01

Lhundol schreef:
ik heb al twee keer bij tentenkamp een mooie rijbroek gevonden. waaronder een grijze leren pikeur die sterk was afgeprijsd en super zit! maar het is altijd wle weer een ervaring om in de kou (naja winter tentenkamp dan) helemaal verkleumd naar spulletjes te zoeken!

tip: kijk achterin de winkel bij de rijbroeken naar het rek waar alle aanbiedingen hangen. zoek een leuke uit en let op het 50 % label!


Ik ook! Die Pikeurbroek (andere dan jij hoor Knipoog) heb ik al een paar jaar en hij blijft super! Ik ken zelfs een bokker die die broek zo leuk vond, dat zij m ook heeft aangeschaft Knipoog.