Veemarkt weer open, dus paardenmarkt in Doetinchem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Veemarkt weer open, dus paardenmarkt in Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 12:22

Nadat 3 jaar geleden de wekelijkse veemarkt in Doetinchem werd gesloten, na de MKZ, was er vandaag voor het eerst weer wat te doen!
Er werd een paardenmarkt georganiseerd, gratis aanvoer en entree, en bij succes wordt het een terugkerend iets.
Van 7 tot 12 uur was het open, maar ik moest gewoon werken, dus ben ik meteen even om 7 uur langs gegaan.
Het was al hartstikke druk, en leuk; een echte paardenmarkt, met mooie paarden, pony's, maar ook lelijke, veulentjes en oudjes, twee ezeltjes, een lama en nog veel meer! Het was al hartstikke druk en er werd alleen nog maar meer aangevoerd!
Er stond ook nog iemand met o.a. een kleinzoon van Buster, van 1,5, die was snel verkocht. Verder waren vooral de Friezen snel weg!
Ook een hele zooi kleine shetjes, waaronder een heel leuk hengstje wie de hele markt over schreeuwde! Haha; midden tussen de merries, wat wil je ook!
Ook waren er nog een aantal leuke kraampjes met mooi paardenspul. Natuurlijk ook veel bekenden tegengekomen (ondanks het tijdstip!) En alle paardjes kunnen weerstaan, oftewel: niks gekocht!
Ik ben wel benieuwd of er nog meer Bokkers uit de buurt daar zijn geweest vandaag; en of ze nog foto's hebben gemaakt (ik had dus de digi niet mee, vanwege m'n werk).
Maar goed, het was dus een geslaagd plan, en hopelijk vanaf nu een jaarlijkse succesvolle paardenmarkt in Doetinchem !!!

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:20

Oh volgens mij zou ik het echt niet kunnen om geen paardje daar mee te nemen. Sterk hoor!

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:38

Volgens mij stond er al een berichtje om 9.30 op deze site

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 21:14

hanna schreef:
Volgens mij stond er al een berichtje om 9.30 op deze site

Ik kan 'm niet vinden Verdrietig
Ben wel benieuwd of er nog meer Bokkers zijn wezen kijken (of kopen!)

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 02:02


lightmorebh

Berichten: 1513
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 07:53

als ik naar een paardemarkt ga dan kom ik geheid met een paardje thuis, ik kan daar slecht tegen als je die veulentjes dan ziet staan en die shetties verschrikkelijk. tuurlijk staan ook verzorgde paardjes tussen maar die van die handelaren brr

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 11:42

Zo kom je er nog eens achter dat er toch wel een aantal bokkers in de buurt wonen.

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 12:06

Haha; inderdaad zeg!
Waarom reageren die niet op de achterhoek-meetings hè!?!