Stage@Tyrza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Stage@Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-09-04 16:35

HoiHoi,

Nou, vandaag was dan mijn eerste stagedag bij Stal van Iperen (@Tyrza dus Tong uitsteken )
Ik ben net vorige week begonnen met Paardenhouderij op t Wellant College te Dordrecht en t eerste wat ik daar hoorde, was dat we zo snel mogelijk een stageplek moesten zoeken voor de volgende week...t zou maar voor 5 dagen zijn. Ikke opzoek en uitgekomen bij Tyrza dus
Vorige week ook even langs geweest en vandaag dan mijn eerste 'echte' dag daar op stal.
Ik begon een beetje met gemengde gevoelens, maar dat verdween eigenlijk wel snel
Eerst natuurlijk de stallen gedaan (hoef niet te mesten Haha! ) en daarna meegeholpen met wat paarden buitenzetten.
De rest van de dag verschillende dingen gedaan; paarden gepoetst, opgezadeld voor Tyrza, nog meer paarden gepoetst, hoofdstellen schoongemaakt, paard gewassen etc. etc. Vervelen hoef je je daar dus niet Knipoog
Meteen alweer te horen gekregen dat als ik goed me best doe Haha! ik vrijdag mee mag met Tyrza naar haar les en miss ook nog een paardje mag rijden deze week Hyper!

Mjaa...voor nu stop ik ermee...neem morgen de digi mee kan ik wat plaatjes voor jullie schieten...ik ga lkkr plat op de bank liggen, want ben super moe nu....ennuh...Hedio'tje is er ook nog



Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:40

Leuk hoor, nog veel plezier met je stage deze week

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 17:54

He leuk! Je eerste dag was ongeveer mijn hele stage jaar bij mn oude stage :p
Leuk dat je mee mag met de les en misschien een paardje mag rijden!

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:03

We hebben elkaar denk ik net misgelopen Haha! Haha! Haha! Deze hele week ben ik er sĀ“avonds Haha! Haha! Haha!

Vrijdag MOET je meegaan naar de les van Tyrza! Haha! Haha! Haha! Dus heel goed je best doen. DAT is zo ontzettend leerzaam, zo een heel best iets om te zien en te horen....... geweldig.

Het zijn lieve mensen daar. En hard werken en minder leuke klussen heb je op elke stageplek. Hier kan je heel veel leren, en heel veel lol hebben.

Morgen extra lief zijn voor Toronto en Tiesto want ze hebben beregoed hun best gedaan vandaag Haha! Haha! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:53

Gaaf joh!! Ik kom binnenkort ook even buurten, moet even bij mijn petekind kijken

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 15:43

En ik heb weer een dag stage achter de rug...pff...gaat snel.
Weer ontzettend veel gedaan en ook nog even Mike uitgestapt...dat voelt ff anders dan Hedio'tje...sjongejonge....
Was wel weer een leuke dag...nu weer ff uitrusten met een kopje thee erbij en dan hup...weer door naar Hedio...die had t gister fijn...lkkr ff wat parelli gedaan...ging toppie...vandaag echter weer een buitenrit op t programma.

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 15:45

gijsenkim schreef:
Vrijdag MOET je meegaan naar de les van Tyrza! Haha! Haha! Haha! Dus heel goed je best doen. DAT is zo ontzettend leerzaam, zo een heel best iets om te zien en te horen....... geweldig.



Jaja, vandaag te horen gekregen dat ik mee mag met Tyrza vrijdag naar haar les
Ben benieuwd...lijkt me heel leerzaam, hoor.

Tja..ben meestal lekker vroeg klaar, dus denk niet dat ik je daar tegen zal komen, jammer genoeg.
Was wel leuk geweest...een minimeeting Knipoog
Toevallig geen zin om Hedio te bewonderen? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, mika11, Noukie123 en 124 bezoekers