vanavond anky bij ivo niehe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:09

Fitzroy"]
Ik vond het een leuk programma, alleen vond ik Sjef de grote afwezige, waar Michael wel de hele tijd bij Leontien zat.
[/quote]

Ja, dat viel mij ook op. Michael is ook echt de steun en toeverlaat van Leontien. En dat is Sjef toch ook van Anky? Ze noemde hem volgens mij ook geen enkele keer in het hele verhaal.

[quote="Marieke schreef:
Ik denk zelf dat Sjef het gister (de dag na aankomst) een beetje te druk had met andere dingen! Hij had wel wat anders te doen dan bij Ivo in zijn programma te zitten.


Nou, het lijkt me toch wel dat je daar tijd voor kan maken.

Ik vond Anky trouwens wel erg sympathiek overkomen, ik weet niet of ze ook zo in het echt is Knipoog .

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:14

Michael Zijlaard besteedt volgens mij de hele dag aan het begeleiden van Leontien, terwijl Sjef een bedrijf draaiende te houden heeft.
Ik kan me goed voorstellen dat hij na een paar weken afwezigheid wel wat anders te doen heeft.
Voor de rest is Sjef niet zo'n voorgrondmannetje, terwijl Zijlaard graag meer in de belangstelling lijkt te staan. Sjef was gisteren wel bij de huldiging trouwens Haha!

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:15

Ja, vind Anky ook erg sympathiek en nuchter. Geen poeha. Vond het ook erg jammer dat Sjef er niet bij was. Ik zie hem ook nooit ergens als de 'steun' en coach van Anky. Ze zijn toch ook nog eens samen zwanger (of krijgen we in de toekomst nóg meer roddels over hun relatie) dus zorg je toch dat je iig een déél van het programma aanwezig bent? Vond het nogal overkomen alsof Anky er alleen voor staat. Jammer.

Maar, idd, wát een kast van een huis. En die auto dan (was ook te zien op het journaal), vind Anky meer een 'type' voor een dikke Volvo station ofzo, of een Audi, maar geen sportwagen. Vond ik wel geinig. Tekent een beetje de mens....

En die Sal, wat een mafkees. Hij stond alles te bevestigen. Leuk hoor!

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:03

ik vond het heel leuk programma anky zag er heel anders uit maar wel heel leuk!! ik vond het ook jammer dat sjef er niet was maar idd miss had die iets anders te doen...
ik vind het echt een geweldig huis echt gaaf en die auto ook een gele sportwagen vind ik wel leuk past wel bij hun Tong uitsteken

salli was echt grappig aan het doen echt een heel leuk beesie met zun ja knikken haha echt grappig!

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:20

iemand opgenomen ofzo.. ik dacht met me domme hoofd dat hem om half 11 was... wehh!!!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:21

Ik heb vanochtend de herhaling gezien Lachen

Vond het ook een leuk programma Lachen
En Salinero, met z'n ja-knikken! Haha!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:36

Heb het ook gezien gisteren, wist niet eens dat het op tv was.
Zat bij m'n schoonouders en m'n schoonpa wou het zien, dus ik mooi meekijken Haha!

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:45

Citaat:
Michael is ook echt de steun en toeverlaat van Leontien. En dat is Sjef toch ook van Anky?


Mmm, misschien is het andersom. Ik vind Leontien een geweldige sportvrouw, een doorzetter eerste klas, maar eerlijk gezegd heb ik het idee dat ze niet zo heel veel kan zonder Michael. Lief meidje, maar heeft volgens mij wel iemand nodig die haar stuurt en helpt.

Anky lijkt me juist wel superzelfstandig. Natuurlijk is het heel fijn voor d'r dat ze Sjef heeft, als partner, als trainer en als vader van d'r kindje. Maar misschien is het juist weleens goed om gewoon lekker dingen zelfstandig te doen, zonder persé je partner erbij.

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:48

Heranda schreef:
Vond het ook een leuk programma Lachen
En Salinero, met z'n ja-knikken! Haha!


Dat zei mijn vriend ook al: "Hij knabbelt aan het slot van z`n deur, staat met z`n hoofd te shaken en eet bananen." Leuk dat Hercules trekjes heeft die het olympisch gouden peerd ook vertoont. Knipoog

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:49

En Sjef vindt het toch ook niet zo geweldig om voor BN-er te spelen? Zal wel gedacht hebben: "Dit is Anky`s moment".

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:02

Geef mij een salinero.. die is het overal mee eens Vork
was wel een heel leuk interview