Heb gement!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 18:31

Een shetlander bij ons op stal, Dorus, word ook aangespannen, voor een sulky. Echt gaaf joh.
wij waren met zijn 5e ongeveer en het meisje van Dorus. Ze ging hem poetsen en wij allemaal mee helpen, Dorus vond t geweldig! Al die aandacht.
Toen had ze hem ingespannen en gingen Rob, een jongen van stal, en ik in de sulky zitten en wat rondjes op t erf, in stap en draf. Echt gaaf. Ik had fftjes gement en rob ook. Toen wilde dat meisje (ja ik weet niet hoe ze heet Schijnheilig ) der rit gaan maken en zei ze er mag er 1tje mee. Rob moest gaan rijden dus die kon niet mee, maar de rest wilde wel heel graag mee. Rob vind mij natuurlijk weer het liefste Schijnheilig dus hij ging loten en expres het getal dat ik zei goedrekenen. Haha! Toen mocht ik dus mee op de kar.
Na een kwartiertje had dat meisje koude handen, en toen mocht ik gaan mennen. Ik had het al lang niet meer gedaan (heb 3 jaar geleden een 2 span fjorden gement Clown ) maar het ging toch nog best goed! ik heb toen lekker een half uur gement, echt super leuk. Ga vaker mee denk ik. Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 12:12

He, wat leuk! Ik heb nu juist wel eens geholpen met het inspannen enzo, maar nooit zelf gemend. Het lijkt me wel heel erg leuk! Lachen

Groetjes Joleen

_________________
Ik ben BlonT, ik ben BlonT, ik ben B-l-o-n-T!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-11-15 11:12 ]</font>

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 12:30

wat leuk zeg.
Mennen is ookw el eluk alleen ik zit liever op het paard!
Men ookw el es met de friezen waar me pa ook mee ment, die zijne cht lief!