Rare advertenties op marktplaats

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Rare advertenties op marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 17:48

Ik kijk af en toe op marktplaats en daar staan veel rare/ lachwekkende advertenties van meisjes die willen rijden (en als het moet ook nog wel verzorgen Knipoog

hall0o,, ik ben 0p z0ek naar een springp0ny/paard diek mag rijden een paar x in de week en als het klikt wedstrijden en natuurlijk verz0rgen ik h0u van springen,, mara drssuur lukt me 0ok nog wel,, hierv0or heb ik 2 paarden gehad 1 p0ny daar was ik m springen mee en 1 paard die spr0ng 0ok makkelijk 1 meter!!
zelf ben ik 0ng 1.68 lang en 13 jaar 0ud ik rij al vanaf me 4de maar 0p me 6de beg0n ik wedstrijden ik ben 0ng 40 t0t 45 kil0,, ik h0op dat je reageert!! Vriendelijke gr0et


Tja reageren dus Lijkt me niet dat een echte paardeneigenaar hier op zit te wachten. Maar ik zie dit soort dingen dus erg vaak!


luuntje

Berichten: 13904
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:55

Ik kan dan een glimlach niet onderdrukken. Ook bij minder jeugdigen stikt het soms van de taalfouten.

[o]

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:58

Advertenties van internet mogen hier niet Knipoog
Ik heb even op het uitroepteken gedrukt.

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

DubbelFun

Berichten: 88414
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:01

Klopt, dus daarom een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Emmaa_92, Jokonootje, StalNollie, Sterrenpony, StonedRomy, SUSANNEx, Tieme en 21 bezoekers