Naar Divoza geweest!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 11:08

Gisteren ben ik dus naar divoza in Zoetermeer geweest. Na een flink stuk rijden van ong. 2 uur (je moet er wat voor over hebben Lachen ) waren we er.
Ik moest een rijbroek hebben. Verschillende gepast, Pikeur, Anky en eurostar. De pikeur zat niet fijn, de anky broek wel, maar die hadden ze niet meer in een mooie kleur. Toen de eurostar, die zat dus wel goed. Het is een moccakleur en met iets bandplooi en van X-dreamstof. Kost wat, 299,--, maar dan heb je ook wat.... Haha!
Lagen er een stukje verder toch ook nog hele mooie zweetdekens in de aanbieding voor 89,-- van wol!!
Dus meteen eentje uitgezocht, een donkerblauwe met rood/wit/blauwe bies. Die laat ik borduren met de naam van mijn paard:Pascha Fan Skarsicht (nee het is geen fries...) in goudkleurige letters.
O, ja ook nog een leren singel voor het dressuurzadel en pikeur sokken gekocht. Ik ben weer helemaal blij *LOL* en mijn bankrekening niet Huilen
Groetjes,

Maaike Clown


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:15

HAHHA, oww wat is het toch fijn om zo je geld uit geven, en dan vooral bij Divoza met al die mooie spullen. Ja, je bankrekening gaat er wel aan natuurlijk. Maarja... Toen ik naar Divoza ging vond ik het ook geweldig om alles lekker uit te kiezen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Telpeva, Vlindy en 133 bezoekers