Hoe zijn jullie aan jullie paarden gekomen ?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:39

toen mijn vorige paard afgemaakt moest worden kreeg ik sya van mijn ouders.

Jamaika heb ik zelf gekocht omdat ik het steeds leuker vond om sport gericht te rijden en daar is sya niet geschikt voor is en het niet leuk vond.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:14

Offie zijn we tegen gekomen op een hele grappige manier.
Ik las de penny Bloos en zag een grote tinker special er instaan met een foto van een gave hengst! op de achter grond zag ik een telefoonnummer staan ( op zon reclame zuil op ed foto) en ik zei DIe hensgt wil k hebben
Nu was hij erg duur,. maar hij had nog wel een andere hensgt staan die meer in ons budget paste.. en dat werd Offspring

Cayuse zn moeder was gedekt door offie en toen hij geboren was zijn we gaan kijken en hebben we hem gekocht ( toen hij 1 dag oud was Haha! )

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:21

Ik wou graag een veulentje van Arzu, dus die stond op de stoeterij waar een heel lief klein veulentje was geboren, waar ik helemaal verlief op was.Toen zei de eigenaar"als Arzu niet gedekt wil worden, dan koop je dat veulentje toch gewoon, en zo kwam ik aan Mick Tong uitsteken

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:50

mijn eerste paard hebben we via een advertentie uit een blad (vraag me niet welke, geloof paard en sport) helemaal uit zeeland.

Paar jaar later kwam er een super mooie bijna 3 jarige epony bij ons op de handelsstal waar ik natuurlijk meteen verliefd op was, proefritje gemaakt en gekregen van paps, pa en broer bleven op het paard rijden. Later paard verkocht weer tijdje later pony verkocht.

En in mei reageerde ik op een advertentie van markplaats, ik kreeg een foto van breit (toen nog Ulrich Haha!) en was op slag verliefd en dit paard Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:53

Mijn pony was manege pony en ging naar de slacht.
Toen heb ik haar gekocht Haha!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:51

Ik ga het ook maar over mijn laatste paard hebben anders wordt het niet meer leuk om het te lezen...daar is mijn boktprofiel al namelijk voor Knipoog

Maar ik ben aan Tamor gekomen via uytert.nl ik ben een beetje de advertenties afgegaan en zag daar een zwarte Gribaldi tekoop staan en heb door informatie over op gevraagd + foto Cool want de advertentie trok me enorm aan Bloos!
Toen ik de foto zag...wist ik meteen dat ik hem in real life wilde zien, vond het een enorm gaaf paard op de foto dus het beloofde wat *LOL*
Afspraak gemaakt en daar naar toe gegaan....hij was toen nog 2½ jaar dus het was dus alleen maar los in de bak zien en op het harde.
Éénmaal los in de bak gezien was ik helemaal verkocht...hij toonde niet alleen prachtig maar zijn bewegingen waren om te Kwijl kwijlen....wat kon die macheren zeg OK dan!
Ik hoefde er dus niet lang over na tedenken, nog even eens zijn over de prijs en Tamor was de mijne....ik ben nog steeds super trots op mijn paardje en heb er geen moment spijt van gehad, het is en blijft voor mij een enorme gave bok Schijnheilig

Primadonna

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 22:03

op een manege... OK dan!