Ik heb een buitenrit gemaakt, hoe blij kan je zijn

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Ik heb een buitenrit gemaakt, hoe blij kan je zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 16:38

Gisteren begon het bij mij al heel erg te kriebelen. Ik had zo'm zin om Ulster op te zadelen, op te stappen, en lekker een ommetje in het bos te maken. Eigenlijk had ik al toen ik hem kocht het idee om hem voorlopig lekker in het bos te rijden, alleen was het opstappen tot nu toe zo'n probleem, dat ik alleen nog maar 1 keer met Jurga samen het bos in ben geweest.
Twee weken geleden ging het opstappen en rijden toch wel een stuk beter, en vorige week was het rijden echt okee. Hij reageerde niet echt meer op windvlagen en bewegingen van mij. Tussendoor zette ik hem ook steeds stil om hem aan mijn tenen te laten ruiken Clown . Vast een gek gezicht, maar ik kreeg wel de ontspanning van hem.
Maar vandaag moest het er maar van komen. De hele ochtend heeft het hier gestortregend, maar voila, een stukje blauwe lucht. Ik heb Uls snel opgezadeld, heb hem mee naar de weg genomen, hem tegen een hek geparkeerd, en ik ben opgestapt. Gelukkig zag hij in dat hij geen kant op kon, en ging het geheel lekker ontspannen. Daarna de weg op (is zandweg, afgesloten voor verkeer). Echt super lekker gereden. Ulster had zijn oren naar voren, sterker nog, ze konden echt niet verder naar voren. Volgens mij vond hij het geweldig. Hij was echt heel braaf op de weg. Verkeer scheelt hem niets, soms hield hij iets in, maar ik kon hem heel makkelijk overtuigen door te lopen. Hij was helemaal niet kijkerig. Ik was precies voor de bui weer binnen, helaas voor Jurga en Mayo (?) die gingen net rijden.
Eindelijk na 2 jaar tobben heb ik weer een paard waar ik mee weg kan. Eigen paard is meer dan goud waard!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:41

gefeliciteerd hoor, weer een hele overwinning, veel plezier, en nog vele fijne buitenritjes toegewenst

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

[ITP] Shire Griendheuvels Kate 4 jaar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie