Wat zijn setjes duur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:29

Tja wie zegt dat een dekje 35 euro moet kosten je hebt er ook één voor 15 euro en bandages heb ik toevallig voor een tientje op de kop getikt Vork Gewoon op de koopjes afgaan Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:31

dat is ook een van de redenen dat ik setjes onzin vind
ten eerste waarom zou je elke dag een passend setje moeten hebben?
voor een clinic is het wel leuk
maar sta je op de manege ofzo , dan is het alleen voor de show en dus sund van je geld
ik koop er liever een xtra rijbroek of mooi concourshoofdstel van Knipoog

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:47

Cowgirl schreef:
Eigenlijk is het gewoon lachwekkend.

Hadden we zo'n 1,5 jaar geleden niet die (blee) baby blauwe kleur...half bokt liep in het baby blauw.

Nu zijn het weer andere kleuren die iedereen moet hebben.
En zo gaat het maar door.

Ik doe er niet aan mee, zeker niet in rijkleding. Mocht ik wel iets nodig hebben wordt het meestal blauw,groen of zwart. Lekker neutraal.

Verder geef iok mijn geld liever uit aan goed les of een goed zadel/hoofdstel.


Ik rijd nog steeds met babyblauw hoor, en vind het nog steeds een mooie kleur Haha! Ik koop alleen een kleur shabrak als ik dat mooi vind en bij mn paard vind passen, als het daarna uit de mode is, jammer dan ik rijd er nog mee. Als je nu ineens veel roze ziet ga ik mn paard echt niet in roze steken omdat ik dat als setje gewoon niet mooi vind, voor mezelf vind ik een roze truitje leuk maar mn paard hoeft niet bij barbie te passen Haha!

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 16:02

Ik vind het wel leuk hoor setjes.
Ik heb er maar zeer weinig en dan zijn ze voor de speciale momenten en voor de fotomomenten.
Speciale momenten zijn als er mensen komen kijken of als ik een dagje zin heb om te tutten.
Setjes voor mezelf doe ik niet aan. Loop ik waarschijnlijk een jaar later voor banketstaaf in dure kleren.
Maar voor het paard vind ik het wel leuk, maar ook niet teveel.

Lizz

Berichten: 8893
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:16

Ik rijd ook vrijwel altijd in een setje (bandages en chabrak), maar niet altijd met bijpassende rijkleding!
En setjes hoeven helemaal niet duur te zijn. Als je goed zoekt op internet vind je al nieuwe bandages voor niet al te veel geld en ook chabrakjes hoeven niet veel te kosten!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 19:37

ik heb m'n setje ook voor speciale momenten, niet voor elke dag (mijn hemel, 7 setjes,dat zou duur worden!) ach het blijft geinig zo een keertje.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:26

Ik heb bandages en een dekje in bordeau, dat noem ik een setje. Dekje 25 euro, 4 bandages ook 25 euro. Als ik op en top een setje wil, doe ik een bordeau t-shirt aan op een zwarte broek Lachen

FaithMiroma

Berichten: 266
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:54

Bijna alles is in de paarde sport duur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:20

Wat ik me nou af vraag ga je d'r ook beter door rijden of is je paard liever als je 1 of meerdere setjes hebt? Mijn Melody iig niet hoor. Die kan met het mooiste setje (ja ook ik vind setjes leuk Knipoog ) dat ik heb net zo dwars zijn als met het oudste. Dus ben ik gestopt met setjes kopen en steek m'n geld nu in andere dingen zoals wat vaker een les of wat extra lekker voer. En natuurlijk wil ik ook dat ze er mooi en netjes uitziet maar dat kan ook met en kleur die niet in de mode is. Voordeel is dat ik een heel donker paard heb en daar elke kleur mooi bij staat. Haha!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 12:54

ach, stjes zijn leuk zoals je je leuk voelt op bv een gala, in zo'n jurk. het is gewoon heel af en toe, maar ik vind dat wel grappig. vandaag even andere bandages gehaald, want degene die ik had gekocht pasten niet. hadden ze de kleur niet in mijn maat omdat het geen modekleur was Verward doink, so what? ik wil geen modekleur, ik wilde gewoon die kleur!! Nou ja, nu heb ik een raar setje Lachen

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:59

Nou ik kom zaterdat ook lekker in setje gestoken naar de clinic *LOL*

Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:07

ik doe ook niet aan setjes Haha!
maar vind het wel belangrijk dat ik goede spullen heb.
Ik heb net een nieuw zadel gekocht,een S&K,voor maar 125 euro.
Echt nieuw dus OK dan!
Vaal struin ik er wel stad en land voor af hoor.
Maar vind het wel de moeite waard Haha!

Overigens is het meeste wat ik heb zwart,
heel neutraal