Hoeveel pech kan je hebben?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 19:09

wel eens een deken verwisseld met 1 hand? zucht.........en ja 6 weken is niks op een mensenleven maar 12 is toch zeker 1/4 jaar....

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 20:19

Ja, ik weet hoe lastig dat is...
Ik liep 2 jaar geleden met m'n hele onderarm, hand en vingers in 't gips, omdat ik alleen maar m'n middenhandsbeentje had gebroken!
Waardeloos, maar ik moet zeggen naarmate het langer duurt wordt je er steeds handiger in. En ik had de mazzel dat mijn auto een automaat is... kon ik lekker toch autorijden en zo naar m'n paardje toe (die ik bij m'n instructeur had onder gebracht)!

Heel veel sterkte nogmaals! Ik hoop echt voor je dat 't nu zo snel mogelijk allemaal weer goed vastgroeit!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 21:43

grappig dat je dat zegt van dat autorijden. Ik heb alle instanties gebeld en met je hand in het gips mag je dus niet rijden, ook geen automaat. alleen als je iets hebt aan je linkerbeen mag je och autorijden in een automaat en dan nog moet je verzekering het ermee eens zijn, wnt als je iets krijgt onderweg, kan je verzekering zeggen, sorry maar je had helemaal niet mogen rijden, dus wij betalen niet.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:46

Hee sterkte *LOL* pechvogel, hou je kalm, alles komt goed Party!!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:48

Ik weet 't, dat zei iedereen tegen mij ook. Ik heb ook alleen kleine stukjes gereden, naar m'n werk en naar m'n paard. De lange stukken heb ik aan anderen uitbesteed!!
Ben toen met Fitzroy vakantieadressen wezen kijken op de veluwe, zij dus rijden in mijn auto en ik ernaast zitten!

maar ik was wel errrugg blij dat ik een automaatje heb hoor, kon ik toch nog een beetje uit de voeten. Je bent al zo beperkt in je doen en laten met je arm in het gips. Overal moet je hulp bij vragen, vreselijk! En dan met m'n klasje met 30 kleuterkids... 30 bekers open, 30 ritsen dicht, knopen open en dicht... heerlijk!

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 22:51

jemig das balen zeg..
heb 2 jaar geleden mijn middelvinger gebroken, en das scheef aangegroeid.
dus ik weet wat je moet doorstaan Haha!
beterschap!!
toedeledoki
gillian

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 23:08

heeeeeee pukkie Beterschap hoor Party!! Party!! Party!!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 14:03

Hoeveel pech kan je hebben?
Geloof me....nog veel meer, en idd 6 weken, of voor mijn part 12 weken is niets op een mensenleven. Maar in ieder geval, sterkte gewenst en ik hoop voor je dat het meevalt.