Super Weekend!! :)

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rockey

Super Weekend!! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 21:33

Ik had dit weekend bij ons op stal wedstrijd, zaterdag 2 keer starten, en zondag 1 keer. had al een tijd geen wedstrijd gehad. Dit werd onze 2e L1 wedstrijd, vorige keer ging wel netjes, en hadden we winst, maar kon nog veel veranderd worden. De afgelopen weken liep ze echt super! Dus zaterdag om half 2 en 2 uur moeten rijden, proeven gingen goed, alleen wijken naar rechts ging wat moeilijker dan naar links, maar was toch erg tevreden, mensen die het gezien hadden vonden het er ook netjes uit zien, toen wachten op de punten, 1ste proef stond ik 2e met 175 punten, en 2e proef was ik eerste met 175 punten, dus 4 winstpunten!! onder beide proeven stond, keurig gereden, en zeer nette proef. Mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk, en toen alles gepoetst, en paardje weer gewassen. Volgende dag al om 7 uur op stal, moest om 10 uur rijden, en met inrijden was ze weer super, dus voorspelde veel goeds Knipoog Toen naar buiten, nog even losgereden, en in de ring, ze voelde weer goed aan, en proef ging goed, uit eindelijk weer 1ste met 171 punten, en ook nog kampioen over het weekend, dus moesten om 5 uur weer te paard zitten, voor de uitrijking. Om 4 uur is vonneke mijn paardje gaan vlechten, en ben ik ondertussen op gaan zadelen, en toen er nog even op. Toen nog even de ring in, en kreeg ik weer geld (dit weekend alles bij elkaar 155 euro, best netjes toch Knipoog) toen mochten we ere rondje doen, dacht even lekker te gaan draven, met die koele kikker van mij. Maar toen we eenmaal aan kop reden, kreeg mevrouw volgens mij een storing in haar koppie, en dacht ze even op de renbaan te zitten, gelukkig toch schroeven in gedraaid, want we gingen echt zowat plat door de bocht

Dus uiteindelijk echt een super weekend gehad, we hebben nu in totaal 7 winstpunten voor de L1, gaat nu dus allemaal vlug zat, en hopelijk kunnen we de winterselecties nog in de L2 rijden, mits het niet te vroeg komt Lachen

foto's zijn er helaas niet gemaakt, maar ik hoop zo snel mogelijk weer foto's op bokt te zetten Lachen

Cacharel (v. Caretino X Zuenftiger)zz zwaar drachtig van Gunner KS (Belissimo M)
Kaboom W(Sezuan x Caretino) In de opfok
Double - U (v. Wynton X Caretino)Z dressuur

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 07:05

Gefeliciteerd. Gaat inderdaad wel lekker snel zo met je winstpunten. Ben je al aan het oefenen voor de L2?

http://www.ehlers-danlos.nl
PR vrijwilliger Hulphond Nederland, presentaties op scholen en clubs http://www.hulphond.nl

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 09:23

luuntje schreef:
Gefeliciteerd. Gaat inderdaad wel lekker snel zo met je winstpunten. Ben je al aan het oefenen voor de L2?

opzich is ze er wel klaar voor, maar er zit nog geen achterwaarts op Knipoog

Cacharel (v. Caretino X Zuenftiger)zz zwaar drachtig van Gunner KS (Belissimo M)
Kaboom W(Sezuan x Caretino) In de opfok
Double - U (v. Wynton X Caretino)Z dressuur

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie