de beurs was top!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

de beurs was top!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 14:00

wij hadden bij ons op de stoeterij een (2e hands) ruitersportbeurs georganiseerd(mijn idee *LOL* )
en het was echt super!!
om 11:00 uur gingen we open,en om 10:30 stond er een hele meute voor het hek te wachten!
er lagen nogal wat spullen van mijzelf tussen,en dat was echt leuk om te zien,binnen een half uur,waren al mijn spullen ,op een paar boeken na,verkocht!
zelfs mijn zadel(toch riskant om zoiets te kopen,op een beurs!)
ik had haar voorgesteld ,dat ze het betaalde en dan thuis ging passen,ze woonde maar 6 km. verderop,dus als ze binnen één uur niet terug zou zijn ,paste het,en was het verkocht!
na het eerste 1½ uur werd het rustig,en de rest van de dag druppelde er wat mensen binnen.

aan het eind van de dag hadden we voor € 2500,- verkocht! Bloos!
(en dat voor 2e hands spulletjes van €5,- tot 30,-)
daar blijft 20% van over voor ons.
nou,toch best leuk zo op de vfije zaterdag!

over een half jaar doen we het weer!!
er waren zelfs diverse ruitersportzaken uit de regio ,die spullen hebben gebracht!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:28

Fijn dat het een succes was. Ik had er ook nog over gedacht om te komen, maar ben uiteindelijk dus niet geweest. Is ook maar beter voor m'n portemonnee. Lachen

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 15:40

Leuk dat het zo'n succes was. Heb je al een idee wat je met het geld gaat doen?

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 15:50

wat we met het geld gaan doen,moeten we nog beslissen,er is maar 20% voor ons hé,de mensen die hun spullen hebben ingebracht krijgen 80% van de verkoopprijs!!
zelf heb ik nog een mooie rijbroek en gave jodphurs (of hoe schrijf je dat?)gekocht,broek was 2e hands,maar je ziet er echt niks van!.
de schoenen waren nieuw,van een ruitersportzaak !

maar dan is het nog een leuk bedrag!

prompter

Berichten: 11100
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 00:06

Wat een leuk succes! Is Brooke hospital geen mooie bestemming voor het geld? Dan komt het terecht bij paarden die het écht hard nodig hebben.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 08:56

Dat is inderdaad wel een leuk idd. Ik zal het ook hier eens aan kaarten op de manege

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 14:48

promptertje schreef:
Wat een leuk succes! Is Brooke hospital geen mooie bestemming voor het geld? Dan komt het terecht bij paarden die het écht hard nodig hebben.


ik had dat al geopperd,maar de rest houd het liever voor een bestemming binnen de stal,dekenrekken ofzo!!