lekker gereden in het zonnetje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 20:30

Nee is geen topic van de maand juli *LOL*

Tussen 2 giga buienwolken door gereden vandaag.
Aangezien mijn paardje net een week rust heeft gehad na een behandeling door een osteopate...
(zelfde als bij Jura en Sjuimpje), en vorige week zaterdag geschoren is, zijn we net weer bezig met opbouwen.

Vandaag zou ik eigenlijk longeren (planning Lachen )
maar aangezien het zonnetje scheen en iemand anders op hetzelfde tijdstip ook de bak wilde gebruiken, besloot ik te rijden.
Hij was gisteren erg kijkerig in de bak achterin en had erg moeilijk lopen doen.
Vandaag liep hij veel meer ontspannen en was wel kijkerig maar niet zo wegspringerig.

En hij zag er ook nog eens heel mooi uit in het roze *LOL*

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:36

Jij wel Boos! . Ik gun het je wel hoor, maar ik moet steeds s avonds rijden (overdag centjes verdienen om die lieverdjes te kunnen betalen). In het donker en de kou en de buitjes Huilen . In het donker rijden (wel met licht aan natuurlijk) geeft altijd een extra dimensie. Vooral als de eenden in de sloten rond de bak met zijn allen tegelijk uit het water opvliegen en luid kwakend een veilig heenkomen zoeken. Dan zit ik ergens tussen Max zijn oren. Of als Max in enen de schaduw ziet van de katten die tikkertje doen op het hek van de bak..... of als hij in enen de hond als een schicht in het half donker langs ziet rennen.. Kortom ik verlang weer naar het voorjaar, ik denk dat ik maar winterslaap ga houden Slapen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 20:45

Aaaaaaah och arme....ik leef helemaal met je mee, want ik probeer zo min mogelijk 's avonds te moeten gaan...ik regel het zo dat ik dan longeer omdat er van normaal rijden, --bij beide-- weinig terecht komt.
Ik ben, als ik 's avonds ga, moe en lichtelijk (wat sneller) aangebrand na een dag met de kinderen en het huishouden e.d. Hij is dan ....(hetzelfde als jij beschrijft)... en ik verlies dan te snel mijn geduld, raak geirriteerd. Dus ipv longeer ik hem 's avonds.

Ik heb het geprobeert hoor, iedere avond nadat mijn man thuiskwam van zijn werk...hup naar het paard, na 3 maanden kon je me opdweilen!!!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:02

Lekker hoor, Orri, fijn voor je! Ik wou dat ik ook wat meer speling had in mijn rijtijden.

Ik ging gisteravond stappen met Fitz en uitgerekend op het moment dat ik de bak inging, begon het te hozen.
Erg fijn met een hoestend paard ... maar ja, je moet toch wat. Hij was gelukkig snel weer droog en onder zijn uitrijdeken was hij helemaal drooggebleven.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 21:37

Ja...ik heb maandag in de regen gereden, ik moet namelijk wel op tijd terug overdag om kind van school te halen. Mijn uitrijdeken bovenop nat, verder droog, alleen is die nu nog nat Boos!
Vandaag dus maar zonder gereden, had weinig keus, hoop dat die morgen wel droog is.