gelukkig! 1 van de 2 loopt weer goed :)

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Renske_

gelukkig! 1 van de 2 loopt weer goed :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 20:56

eindelijk loopt Quentin weer bijna helemaal goed Lachen

maandag liep hij heel erg kreupel in draf en galop, woendag was dat nog niets verbeterd en liep destiny(hko fase 4 en spat die door is gaan woekeren en heel de spronggewrichten aan heeft getast) beter dan hem Bloos! al hadde ze hetzelfde huppel-galopje, met de achterbenen stijf bij elkaar
ik zag me dus al helemala met 2 paarden naar de DA gaan voor Tildren ivm spat, iets wa ik niet kan betalen
maargoed, ik hield mezelf nogsteeds voor dat Q zich had verstapt of uit was gegleden ofzo, en dat het vast wel weer goed kwam, heb inmiddels wel geleerd om niet meteen het allerergste te denken

gisteren liep hij nogsteeds erg slecht, maar oogde zelf wel weer wat vrolijker, vandaag ff laten lopen in de bak, en hij was nog wat stijf en voorzichtig, maar niet kreupel, geen gehinkel en getrek met linksachter Lachen

als destiny nou eens heel erg goed op de Tildren behandeling van komende maandag gaat reageren, dan loopt zij binnenkort ook weer goed! de vorige keer hielp het super, helaas niet voor een hele lange tijd, maar ze was een tijdlang pijnvrij, en pijnvrij betekend dat ze bij mij mag blijven, dus ik hoop echt dat ze net als de vorige keer binnen 2/3 weken na de behandeling weer lekker rondrent in de wei Lachen
al loopt ze nu wel iets moeilijker in draf dan voor de vorige behandeling, de galop van nu is beter dan dat hij voor de 1e behandeling was, dus ik blijf positief denken, hoop dat ik nog lang geen afscheid van haar hoef te nemen!

maar het is iig al een opluchting dat Q ook weer zo goed als zuiver loopt!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:05

Gelukkig dat het nu weer beter gaat met Quentin Lachen
Hopen dat Destiny ook weer goed gaat lopen ...

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:09

O jee, ik hoop maar dat de behandeling weer aanslaat.

Het zit je niet mee.

Ik zal voor je duimen!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 03:51

fijn dat iig Q weer helemaal lekker loopt...
en ik hoop ook dat de behandeling aanslaat.. Ik duim mee Lachen

Dag lieve mama...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 10:24

tnx Lachen
ik plaats komende weken wel een update over destiny, de vorige keer liep ze 2 weken na de bahandeling al beter, en na 4 weken liep ze zo goed als zuiver, dat was een maand of 5 zo gebleven en toen werd het weer wat slechter...maargoed, tilderen kan je regelmatig herhalen zonder dat het zn effect verliest heeft de DA gezegd, t is maar net hoeveel geld je er zelf voor over hebt. er komt daar iemand iedere 3 maanden voor tildren, tsja dat vind ik zelf teveel, maar als desje met 2x per jaar een behandeling pijnvrij is, ben ik heel gelukkig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:59

Jeetje, je hebt de laatste tijd maar geen geluk met je paardjes...

Ik hoop dat ze beide snel vooruit gaan!
Beterschap vor beide Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie