het is de beste oplossing

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

het is de beste oplossing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:59

Huilen ik kom terug van kamp met de ponyclub had al wel gehoort dat flame slecht liep maar dat was al lang zo dus maakte ik me niet echt zorgen( zie topic moet ff mijn verhaal kwijt http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=270286 ), de volgende ochtend wil me moeder met me praten ze hadden met de eigenaar van de stal gepraat en naar flame gekeken en ze liep echt heel erg kreupel, dus die had gezegt ik wil haar wel kopen en op de uiterwaarde zetten dan kan ze rustig beterworden, en als ze dan beter is verkoop ik haar, dit is opzich de perfecte oplossing ze kan lkkr in de wei staan en beter worden maar voor mij Huilen ik heb haar nu 1 1/2 jaar en veel problemen gehad en de vriendin vamme broer wilde haar kopen als ze beter was maar niet als ze kreupel is ( wat valt te begrijpen)

had net in die week (ik was dus niet thuis) de vorige eigenaar gebeld om te komen kijken, dus mijn moeder belde terug en vertelde het verhaal tegen de moeder van dat meisje, die dacht dat we haar naar de slacht wilde doen, wat wij dus absoluut niet willen, kijk als ze zoveel pijn heeft dat ze niet kan leven oke maar anders nooit, Verdrietig
maar dit is dus de enige oplossing haar houden kost voor ons te veel geld, dus doen we dit met heel veel pijn in mijn hart
[/url]


noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:29

Dus als ik het goed begrijp gaat ze naar de slacht? Enne een rusthuis is dat geen optie? Als ze niet veel pijn heeft wat ik van jou heb begrepen dan kan ze naar een slachthuis. Maar als er pijn bij is gaan komen dan is dat inderdaad de beste oplossing hoe moeilijk het ook is.....

Veel sterkte

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 11:32

Nee ze gaat niet naar de slacht, ze gaat verkocht worden aan iemand die haar op het weiland wil zetten en haar rustig beter wil laten worden. Daarna wil hij/zij haar doorverkopen.
Er staat heel duidelijk dat als het ECHT NIET anders kan omdat ze heel veel pijn krijgt dat ze dan pas naar de slacht gaat.

TS Ik wil je heel veel sterkte wensen hiermee, het is niet cool om je paardje zo te moeten gaan verkopen en te moeten missen.

Raimond... Ik hou van je en de hele wereld mag weten dat ik je nooit meer kwijt wil!!!!
Kane is de mooiste tinker die ik ooit heb gezien

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:03

oké sorry verkeerd begrepen Schijnheilig maar nogmaals veel sterkte

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 12:22

wat zegt de dierenarts ervan? waarom is ze kreupel?
ik snap het verhaal niet zo goed, je hebt haar nu anderhalf jaar en als ze kreupel is, kost het te veel. Dat had je toch ook van tevoren kunnen bedenken. Ik snap niet dat mensen paarden kopen en dan geen geld hebben (of willen uitgeven) als deze ziek wordt.

Z1+1

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 15:20

ze heeft een gescheurde spier en staat daarmee al een half jaar stil en daarvoor heeft ze ook al veel stilgestaan en nu heb ik nog een pony en we kunnen geen paard betalen waarvan we niet weten wat er van word en hoelang het gaat duren we hebben al een half jaar geld betaald in de hoop dat ze beter werd en verkocht kon worden of in het begin, dat ik er weeer mee op wedstrijd kon, dat hebben we na 2 maanden opgegeven en besloten dat ze verkocht moest worden als ze beter zou zijn, maar we kunnen het niet betalen om haar misschien nog wel 2 jaar te houden en te hopen op een wonder en ze gaat DUS NIET NAAR DE SLACHT,

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:21

Oké sorry had het verkeerd begrepen (ben blond Tong uitsteken)
Veel sterkte

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 17:42

he wat verveend voor je zech.
Veel sterkte.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 14:14

vanmiddag om 4 uur is het dan zover dan gaat ze egt weg, Huilen ik ga eerst nog wat foto's maken en dan mee wegbrengen, ik heb expres gekozen om dit nu te doen dat ze maar weg is dan kan ik opnieuw beginnen anders word het afscheid steeds uitgestelt (wat het al 5 maanden is), en ik vind eigenlijk dat als je een beslissing neemt je het dan maar meteen moet doen, maar dat kon in dit geval dan niet maar nu wel Verdrietig Vriendjes zijn?

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 11:56

en weer blijft ze, ze gaat niet naar de uiterwaarde omdat daar veel jonge paarden lopen die haar dan waarschijnlijk gaan pesten, als er nouw een nieuwe kudde komt gaat ze daar mee mee en tot dan blijft ze hier staan Lachen maar aan de ene kant is dit natuurlijk fijn maar aan de andere kant is ze nu nog steeds niet weg en is het nog geen afscheid terwijl ze niet meer mijn pony is Huilen Verdrietig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Charat, HighFly_, JudithO, Koekie73, monsera, XxMariellexX en 132 bezoekers