eigen paard = zorgen maken???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 23:45

sammetje schreef:
Het was altijd mijn grootste wens om een eigen paard te hebben. Ik dacht altijd dat zodra ik mijn eigen paard zou hebben er niets meer te wensen over viel.

Dit klopt wel gedeeltelijk, veel van mijn wensen die ik nu nog heb, hebben met mijn paard te maken.

Waar ik van te voren nooit zo aan gedacht had is dat een eigen paard ook ontzettend veel "kopzorgen" met zich meebrengt. (of ben ik hier een van de weinige in??)

Mijn paard is haast nooit uit mijn gedachten, wanneer het buiten slecht weer wordt denk ik meteen o jee, ze staat buiten. Ik ben ook veel voorzichtiger geworden met sporten enzo, probeer echt te voorkomen dat ik iets breek ofzo want wie moet er dan voor mijn paard zorgen? Ben ook vaak bezig met het feit of ze wel gelukkig is of ze mij wel leuk vindt etc etc. Op vakantie gaan doe ik liever niet.... ben dit jaar een week weggeweest en ze was in goede handen, maar kon het toch niet nalaten om heeeeeel vaak te mailen/sms-en etc hoe het met haar ging.

Had altijd alleen maar gedacht aan de leuke kanten van een eigen paard maar nooit zo aan de "zorgen" die het met zich meebrengt. Het is het allemaal dubbel en dwars waard hoor, absoluut, je krijgt er zoveel voor terug!!!

Ik ben erg nieuwschierig of er hier nog meer van die overbezorgde typjes (want dat ben ik geloof ik wel een beetje..... Schijnheilig ) zijn??

Gelukkig helemaal geen last van. Het lijkt me echt heel vervelend als je dat hebt. Er wordt sowieso goed voor gezorgd, daar heeft hij mij niet speciaal voor nodig. En van een betje regen smelt hij ook niet

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 10:04

Nou ze smelt ook niet hoor. Maar ik weet wel dat ze het koud heeft als het regent. Omdat het vorige week zo slecht weer was heb ik haar dus onder een deken gezet buiten. Nu is het inene weer heel mooi weer en staat ze overdag zonder maar de nachten met. Ze zit hierdoor veel lekkerder in d'r vel en dat maakt mij dan weer blij.

Maar maak jij je helemaal geen zorgen dan???

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 10:19

Ik denk dat iedere paardeneigenaar zich wel kan vinden in jou verhaal Knipoog
Ik moet wel zeggen dat ik op de stal waar ik nu sta er wel meer rust mee heb als ik in het weekend naar huis ga (ze staat namelijk aan het andere kant van het land, waar ik ook 5 dagen in de week ben, behalve in het weekend) ik weet dat ze daar gewoon ontzettend goed verzorgd word Knipoog