Eindelijk heeft ze even in de trailer gestaan!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 23:04

Ik ging vandaag weer eens proberen om Jaike in de trailer te krijgen. Ik had al visioenen, ik zag mezelf al op de bodem zitten in de trailer en jaike ergens daar buiten voor de laadklep. En ik maar hopen dat het dan heel hard zou regenen, tja, daar houd ze ook niet van dus.......................... Lachen
Ik had een emmer met biks in de trailer gezet en af en toe stond ze met 4 hoeven op de laadklep met haar bovenlip ver naar voren om toch maar wat biks uit mijn hand te pakken te krijgen!!
Na lang wachten begon het inderdaad te regenen, maar ze vond die regen minder erg dan die trailer.
Madame had wel door dat voor in die trailer een emmer biks stond, dus om die te pakken te krijgen moest ze wel naar binnen.
Lang wachten word beloond, eindelijk kwam ze naar binnen en ging die emmer leeg eten *LOL*
Ik allang al blij natuurlijk Haha!
Daarna heb ik haar op stal gezet en slobber gegeven, zij blij ik blij, en Blossem onder de klodders slobber, heerlijk Haha! *LOL*


Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-01 23:20

ja dan kunnen we een keer naar het bos!! Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 08:47

Geduld wordt beloond!! Pas als jaike zonder problemen de trailer inloopt een stukje gaan rijden, anders gooi je alles weg wat je hebt opgebouwd.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 08:55

Ja alles rustig opbouwen geeft het goede effect. De strooppot in de trailer en belonen.En vooral rustig de tijd nemen en niet boos worden. Want daar bereik je niets mee.Je bent op de goede weg.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 09:20

Goed hoor, echt fijn dat ze vertrouwen krijgt!

Het hangt er ook een beetje van af of ze echt bang zijn of je in de zeik nemen. Ik ben zelf altijd geneigd om het zweepje erbij te pakken als ze niet willen. Maar mijn paarden laden allebei heel makkelijk, maar bij Jur was dat vroeger ook wel anders hoor! Toen ik haar kocht zijn we 2 uur bezig geweest bij de fokker om haar erin te krijgen, trailer in de schuur, met lekkere hapjes, etc, maar mevrouw vertikte het en toen heeft de fokker een lange zweep gepakt, harde tik op haar billen en ze stond er in 1 keer in! Haha!

Nu loopt ze zo achter me aan de trailer in! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 09:27

Wat fijn! Draakjes hebben inderdaad straf nodig als ze de trailer niet inwillen. Vaak genoeg zie je het snel genoeg of ze het echt eng vinden of dat ze je lopen te jennen.
Bij Sjors moet je overtuigend overkomen, gewoon doorlopen en NIET aarzelen, dan krijg je 'm er van zijn levensdagen niet meer in.
Omar had er nog niet vaak opgestaan, maar die sukkelt wel achter je aan. Zelfs zo erg dat hij zijn kop stoot tegen de stang voor...... dombo. Voortaan let hij wel op. Hij vind stukjes rijden leuk. Party!! Alles wat niet in de bak gebeurt is leuk namelijk Verward Haha!
Succes! En ga de eerste paar keer geen 'vervelende' dingen doen als je weggaat. Dus gewoon een keer naar het bos ofzo.

:evaw:

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:12

Eindelijk!!! maare begrijp ik nu goed dat jij alleen naar les en naar de wedstrijden gaat als het regent?? Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: claudia op 2001-11-14 11:13 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:23

Hee Barb, wat super zeg!! Nu lekker dooroefenen!!! Kun je volgend jaar ook mee op buitenrit Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Elegance_, hokke, MarjanB en 18 bezoekers