Hebben jullie soms ook wel in plaats van paardrijles; 'vlieg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:22

Ben van mijn eigen pony nog nooit afgevallen (ff afkloppen!) nou ja ok, 1 xtje dan, ik zat er achterste voren op, een vriendin ging toen draven met haar, en toen begon ze te bokken, dus ik gillen, zij stopt en draait haar meteen om! Dus toen ikke ernaast.. Party!!
En vroeger ben ik er echt SUPER vaak afgevallen.. toen reed ik namelijk allemaal shetjes.. Maar gelukkig nog nooit iets ernstigs.. bijna 1x de sloot in.. Haha!
Op een manege pony ben ik een x zo voorover gevlogen en toen stond ik zeg maar in de handstand.. (pony bleef gewoon staan) Moet er wel heeeel komisch uit gezien hebben! *LOL*

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:59

ik ben er wel is 5 keer in de les afgevlogen, van een kleine pony die ging bokken als je wou aanspringen, maar ik klom er altijd weer op Haha! .
de raarste val was van een andere pony, robin, die stopte er wel eens midden in de galop mee. hij stopte dus en ik vloog er met een salto van af en kwam op mijn voeten neer, heel erg raar.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:19

haha ben vorige week nog van Jetske afgedonderd... Ze was al wat bokkig en in galop kapte ze ermee... Gewoon hoofd tussen de voorbenen en bokken met die hap *LOL* Ik hing aan haar oren zowat en toen viel ik. Hehe

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:58

ik ben nog nooit gevallen en dat sucks!! dan ben je er denk ik banger voor dan dat je weet dat het allemaal wel meevalt.. ik moet me gewoon een keer katen vallen ofzo Haha!