United Stables on tour!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

United Stables on tour!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 00:21

Vandaag is een delegatie van de United Stables op bezoek geweest bij Double J paints, home of A Hint Of Te and Zippin N Investments,Wat een lange stalnaam hè? Haha! , en natuurlijk Justine, in Kamerik.
Nou was Zippin N Investments, of kortweg Zeek, een champagne kleurige quarter horse, niet "at Home" maar American Paint hengst Hint was er zeker wel en duidelijk aanwezig! Wat een kanon van een paard is dat zeg! Echt een geweldig dier! Daarnaast nog verscheidene leuke merries gezien en een groot aantal met nog leukere veulens van eerder genoemde hengsten. De kleine "Hintjes" allemaal erg mooi en stuk voor stuk al duidelijk te zien dat ze ooit de lekkere contouren van pa krijgen en de kinders van Zeek met het bijzondere glanzende vachtje van hun vader!

Justine, ontzettend bedankt voor de gastvrijheid, de rondleiding en de koffie enz. en nogmaals onze complimenten voor jouw geweldige hengsten, merries en hun nakomelingen! en daarnaast heb je het gewoon allemaal perfect en ontzettend netjes voor elkaar, mooie stallen etc.! Die paarden hebben het allemaal maar getroffen bij je!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 05:34

Gaaf is het bij de Double J Paints he? Ik heb ook eens het geluk gehad daar te mogen rondlopen tussen de paarden, wij hadden toen wel een stukje mooier weer Extreme duivel

En Hint inderdaad....wat een BEER!!!! Is je die tank van een Schimmelmerrie ook opgevallen? Kwijl Knipoog Justine heeft het prachtig voor elkaar OK dan!

Overgens hebben wij geen koffie gekregen.....maar wel een bord overheeeeeerlijke spagetti Vingers aflikken

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-04 09:18

Jeetje Ods, hoe vroeg sta jij op?? Gaaaap

Justine heeft er inderdaad en mooi spulletje van en die enorme merrie hebben we ook gezien, die kont van haar OK dan! ! leek wel van een Belg! Haha!

Enne.. wie zegt dat wij geen mooi weer hadden? Ik zei toch al dat Justine het perfect geregeld had?! Cool
leuk onderschrift trouwens! Knipoog

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 10:36

Leuk,hey!
De naam "United Stables" vind ik erg leuk bedacht,was me al eerder opgevallen!! OK dan!

asbe

Berichten: 119
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Kiel-Windeweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:53

Ja, een leuke naam he!

Het was een erg gezellige dag! Ik was zeer onder de indruk van Hint en z'n veulentjes. Kwijl Ik wil mijn quarter merrie volgend jaar laten dekken en ik denk hij geen slechte combinatie voor Asbe zou zijn.

Justine je hebt het goed voor elkaar OK dan! en bedankt voor de rondleiding!

ahintofte
Berichten: 158
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Nederhorst den Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:10

ja ja ja stoppen nu met al die complimenten...ik krijg er een kleur van ha ha!
Het was absoluut gezellig en voor herhaling vatbaar, leuk dat jullie de moeite hebben genomen om het hele eind hier naar toe te rijden!

DennisC

Berichten: 116
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:25

Ook wij zijn gisteren mee geweest naar Justine om eens te kijken hoe zij alles voor elkaar heeft en natuurlijk A Hint Of Te te bewonderen!
Justine heeft een prachtige stal en alles ziet er keurig uit!!!
En al haar merries en veulen(tje)s staan er geweldig bij.
A Hint Of Te staat er super cool bij en gewoon tussen zijn merries.
Natuurlijk is hij eventjes geshowt...en wat is hij prachtig!
Hij heeft een geweldige schouderpartij en een prachtige kop met hele mooie kleine oortjes die constant naar voren staan.
Justine bedankt voor de gezellige dag! OK dan!


@Ods, het onderschrift van jou..geweldig! haha. Knipoog

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 05:18

Ik sta om 05.45 op Haha! Lekker op tijd he? Tong uitsteken

Hadden jullie een zonnetje???? Waar zijn de fotos dan? Verward

Van Hint zijn schouders ben ik ook vrezelijk onder de indruk, die zijn prachtig....net als zijn koppie, kan niet beter! Voor de nieuwschierige...
Afbeelding
En Asbe.....wat een geweldig nieuws!!!!! Hint en Asbe lijkt me een super combinatie!!! Kan je o.a. een Buckskin Overo mee krijgen, dat zou toch super zijn??

Blijf maar lekker kleuren Justine.....dat mag best Knipoog

Mijn onderschrift ...... Pling

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 10:56

Ods (om 5.18u.) schreef:
Ik sta om 05.45 op Haha! Lekker op tijd he? Tong uitsteken

Hé da's knap, jij bokt in je slaap?! Tong uitsteken

Citaat:
Hadden jullie een zonnetje???? Waar zijn de fotos dan? Verward

Wij hadden de hele dag prachtig weer! En de foto's... tja, echt niemand van ons had er aan gedacht om een camera mee te nemen! Cheese!

Citaat:
Van Hint zijn schouders ben ik ook vrezelijk onder de indruk, die zijn prachtig....net als zijn koppie, kan niet beter! Voor de nieuwschierige...

En Asbe.....wat een geweldig nieuws!!!!! Hint en Asbe lijkt me een super combinatie!!! Kan je o.a. een Buckskin Overo mee krijgen, dat zou toch super zijn??

Ja leuk hè? We weten het nog niet helemaal zeker, maar hij staat in ieder geval op ons lijstje van kanshebbers! OK dan! ergens bovenaan!

Citaat:
Blijf maar lekker kleuren Justine.....dat mag best Knipoog

Mijn onderschrift ...... Pling

Haha! ... en tot morgen! Knipoog

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 00:25

Haha! je ziet het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste vroeg om op te staan!!! Ik sta op om 04.45!!!

Nou.....het zou een SUPER match zijn!!!! Ja ik ben Hint fan!! Ik zou het wel weten