Gezocht: flinke dosis lenigheid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:40

Haha! Ik spring ook zo op mn lieveling, maar die is dan ook maar 1.415 Rolleyes kan me voorstellen dat jij iets meer moeilijkheden had Haha!:D

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:49

Ik hoef maar een been over z'n (m'n pony) rug te gooien en me een beetje op te trekken..en voila ik zit Schijnheilig

oke het is wel een beestje van 1.26 Nagelbijten / Gniffelen

Genta

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:06

Hahaha, ik denk dat ik er ook niet op zou komen hoor Bloos!
Maar ik weet het eigenlijk niet, de laatste keer dat ik zonder zadel heb gereden, was toen ik nog Engels reed (nu dus Western), was op een paard van rond de 1.75m, maar daar zat ik al op met zadel, toen zei m'n instructrice dat het zadel er ook vanaf mocht en ik moest maar even zo ver mogelijk naar voor gaan zitten, zodat zij het zadel onder m'n kont vandaan kon halen Handig zoiets Tong uitsteken

Maarja, 1.60.. dan is het volgens mij niet raar dat je daar niet zomaar op komt Verward Veel oefenen... bijv. van achteren erop springen *LOL* als je een paardje hebt dat daar niks om geeft dan...

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:22

Hahahaha, ik had dat graag stiekum gezien.... Had een poosje terug zelf ook zo'n geintje, ik wandelde met het paard door het bos, kreeg ik ook ineens een ingeving om erop te springen. Alleen op het moment dat ik erop sprong schoot het paard ook naar voren. Zat dus ergens op de lendenen van een bokkend paard Scheve mond Kwam gelukkig wel weer op het goede plekje terecht maar ik was ook blij dat niemand het gezien had Cool Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 12:38

annegti schreef:
Hahahaha, ik had dat graag stiekum gezien.... Had een poosje terug zelf ook zo'n geintje, ik wandelde met het paard door het bos, kreeg ik ook ineens een ingeving om erop te springen. Alleen op het moment dat ik erop sprong schoot het paard ook naar voren. Zat dus ergens op de lendenen van een bokkend paard Scheve mond Kwam gelukkig wel weer op het goede plekje terecht maar ik was ook blij dat niemand het gezien had Cool Haha!


Gelukkig dat je zo ver weg woont dan... Haha! Jij had wel geluk zeg, soms is een bok zo slecht nog niet. En je kwam er in ieder geval op, da's al heel wat toch?!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 13:01

vroeger een poosje voltige gedaan, dat scheelt. Erop springen lukt nog net maar die ezels van me zijn dat niet gewend en reageren soms een beetje raar. Vroeger sprong in gewoon over het paard heen zonder hem te raken, dat kan ik nu echt niet meer, ja, bij een shetlander misschien.... Knipoog Haha! Ik zie ook meer gevaren dan vroeger, da's ook niet bevordelijk. Over mijn C-pony sprong ik altijd overheen met een handstand overslag, beesje graasde rustig door, die kende die rare fratsen van me wel. *LOL*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:51

wat herken ik dat gevoel , gebruik ook altijd een hek om zonder zadel er op te komen , maar ik ben wel heel erg hoor , zelfs op die grote shet
kom ik er niet zomaar op

ben al helemaal trots dat ik op mijn paard kom zonder opstap
(gelukkig kan ik wel zonder opstapje op mijn nieuwe schone)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 20:47

tot een hoogte van 155 sprping ik er zo op. maar hoger toch echt niet.
Rich daar en tegen springt en xwaait als een turner op zn paard.! van 165 als of het een shetlander is