Verzorgster geen succes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Otje

Berichten: 4435
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 00:04

Weet je .... als je dit nu gezien hebt als je erbij bent en later als je pony wel braaf reageert, maar mankeert iets zomaar ineens (stel ze zijn toch de dag ervoor geweest om te verzorgen omdat jij ze een herkansing hebt gegeven) wat zou dan je eerste gedachte zijn??? Zou je dan niet bang zijn dat ze hem pijn hebben gedaan??? Ik denk (want je vraagt je tenslotte af of je haar een herkansing moet geven zodra je pony ingereden is) dat je bij elk mankement je toch rare gevoelens zou krijgen over je vriendin en steeds maar aan dit incident terug denkt.

Zou je zo met je verzorger willen leven, altijd met die gedachte ... misschien terecht misschien onterecht ... je moet een verzorger (blind) kunnen vertrouwen en je vraag over je herkansing aan je vriendin blijkt dus dat je haar nu al niet vertrouwt ... straks wel?????

NandaHaarlem

Berichten: 57
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:35

Pauline schreef:
Ik denk dat het meeste al wel gezegd is, ik hoop dat deze meiden geen jong paard ergens gaan kopen, arm paard...
Maar als je iemadn zoekt zoek dan door totdat je er zelf een goed gevoel bij hebt, en laatz e eerst maar eens wat weken uitmesten enz. je hoeft toch niet alleen te rijden? Een pony verzorgen is zoveel meer...En als jij en je pony wat verder zijn kun je altijd nog een ander erop laten rijden, maar neem de tijd.


Frusty Scheve mond