Artikel over Tyrza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 22:46

leuk stuk hoor, mooi geschreven! OK dan!

kjoedie

Berichten: 205
Geregistreerd: 20-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:46

Das leuk geschreven en voor Tyrza een artikel waar je trots op mag zijn! Schrijf jij die stukjes altijd. Ik ga ze eens vaker lezen..

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:48

Mooi artikel, en we zijn meteen allemaal wat wijzer geworden over de geschiedenis van Tyrza.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 11:22

kjoedie schreef:
Das leuk geschreven en voor Tyrza een artikel waar je trots op mag zijn! Schrijf jij die stukjes altijd. Ik ga ze eens vaker lezen..


Dank je, ja ik schrijf ze altijd maar heb het de laatste tijd een beetje te druk gehad dus vandaar dat er weinig nieuwe artikelen zijn verschenen. Maar ik wil de komende tijd weer zo veel mogelijk schrijven, dus houd de site in de gaten! Cool

De link naar het archief van de artikelen doet het momenteel niet, maar je kan ze vinden via http://www.horses.nl/site/appl/spotlight/nieuws.ws. Onderaan dat artikel kan je kiezen voor eerdere Spotlight´s.

Suggesties voor artikelen zijn altijd welkom bij mij!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 12:40

Wat leuk om te lezen. het is een goed stuk geworden en Tyrza verdient het om in de spotlights te staan.

Suggesties....hmm een brave welsh cob die onderling start en binnenkort landelijk??? Schijnheilig

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 18:39

Heike schreef:
Wat leuk om te lezen. het is een goed stuk geworden en Tyrza verdient het om in de spotlights te staan.

Suggesties....hmm een brave welsh cob die onderling start en binnenkort landelijk??? Schijnheilig


Ehh....wat denk je zelf? Tong uitsteken Tong uitsteken Knipoog