Superrrbraaf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Superrrbraaf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 14:00

Vandaag gingen mijn zus en ik weer op de scooter naar stal. Eerst poetsen en opzadelen en naar de bak! Ik steeg buiten de bak op maar mevrouwtje had geen geduld tot het hek open was en wurmde zich erdoor zodra het hek nog maar een klein stukje open was. Maar er stond schrikdraad op het hek gelukkig kregen we geen schok! Dus ik een geschaafde knie en mijn zus een geschaafde kuit. Er ging ook nog een ander meisje rijden op een merrie Shifra, dat is een van de paarden waar Carla nog niet mee in de bak heeft gestaan en is soms een beetje een kattige merrie. Knipoog Ik ging deze keer eerst op Carla i.p.v. mijn zus en ze was superrustig! *LOL* Ik hoefde haar niet 1 keer in te houden en moest haar zelfs aandrijven in galop! Waarschijnlijk komt het doordat er een ander paard in de bak was, misschien voelt ze zich dan fijner en zekerder. En ze loopt ook heel vaak uit zichzelf aan de teugel! Bloos Terwijl ze alleen maar buiten is gereden bij haar vorige eigenaar, dus mijn zus en ik denken gewoon dat ze lekker ontspannen is dan, wat denken jullie? Bij mijn zus was ze ook braaf, alleen toen was Shifra weer uit de bak dus wel iets feller maar toch wel rustig!

Daarna ging mijn zus een stukje uitstappen over de dijk en ik ging op de mountainbike.Tong uitsteken Ook dat ging goed en als ze het een paar keer heeft gedaan mag ik ook een keertje. Lachen Daarna wilden we gaan uitmestten, maar ja waar moesten we Carla dan zetten? De andere paarden stonden weer op stal dus ze kon ook niet in een andere stal. Verward Toen heb ik als een bezetene de stal uitgemest Tong uitsteken en mijn zus ging nog even in de bak stappen. Daarna heb ik het voer klaargezet en gingen we naar huis.

Wiesje

Berichten: 2915
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 07:41

Fijn he! Als het zo lekker gaat, alleen wel heel veel succes met je knie!! Lijkt me erg pijnlijk. En wel handig hoor, je zus uitstappen terwijl jij de stal uitmest, zal ik binnenkort ook eens proberen met mijn zus Haha! Haha! Haha!

santalyd
Berichten: 83
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Lienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:12

Ik zou het omdraaien, zij mesten en jij rijden Knipoog

Iris14

Berichten: 63
Geregistreerd: 11-02-04
Woonplaats: Wolphaartsdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 13:13

Ja haha;)