Heerlijk gereden tijdens mijn les

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Heerlijk gereden tijdens mijn les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 18:45

Ik had vandaag weer les, voor de tweede keer sinds ik weer rijd na mijn val en ook voor de tweede keer van mijn nieuwe instructrice. En dus ook weer voor de tweede keer in een grote baan van 20x40.
Duvel was best wel een beetje kijkerig en druk in het begin, maar hij wilde wel lekker naar voren. Dat is iets wat hij thuis in de (erg) kleine binnenbak (18x35) helemaal niet wil. Hij is als hij wat heter is veel fijner te rijden.
We hebben keihard gewerkt vandaag, ik was helemaal bezweet en Duvel was van donkere vos omgetoverd in een vosschimmel, zo bezweet was hij, maar ik heb er echt een heel goed gevoel over.
Ik had een 'fanclub' meegenomen, twee mensen van stal die wilden weten hoe ze les gaf, en die zeiden dat ze Duvel nog nooit zo hadden zien gaan als vandaag *ikke trots* Bloos!
Ik scheen nu ook echt blij op mijn paard te zitten, ze konden zien dat ik er plezier in had, terwijl ik er thuis kennelijk nogal eens chagrijnig op zit.
Duvel en ik waren allebei wel heel erg moe, terug op stal nog lekker zijn benen koud afgespoten en hem uitgebreid gepoetst, tot alle opgedroogde zweet weer uit zijn vacht was (er zat zelfs een rondje van zout rond het uiteinde van zijn koker) en alle grote spiergroepen een lekkere massage met de rosborstel gehad hadden.
Zo is paardrijden ook echt leuk!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:50

heerlijk zo'n les he?
lekker dat het zo goed ging.

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:15

Na zo'n les is meteen je hele dag weer goed he? Ik loop dan tenminste altijd met een grijns van oor tot oor rond!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:46

heel mooi dat het zo goed ging hopen de volgende keer ook weeer!!

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 08:30

Tja, ik heb gisteren nog terug zitten kijken hoe mijn les ging (Duvels eigenares had gefilmd) en het zag er inderdaad best lekker uit. Nu heb ik ook gezien hoe hij loopt als het lekker voelt en zij: "Ja goed zo, dat is mooi" roept Lachen
Straks eens kijken of we hem in ons eentje ook een beetje aan het lopen krijgen, dat zou wel mooi wezen natuurlijk.