Ik moet Kiezen! wat ik helemaal niet wil

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 18:33

Tadano schreef:
Hoe bedoel je dit, ik snap hier geen bal van!


Nou heert heeft een broer, en die is getrouwd en zijn vrouw haar vader . (dat is dan toch je zwager? )
zijn buurmeisje mag met pukkie naar een keuring terwijl wij de verzorgsters zijn. Ik vind het heel raar maar hun moeten het maar weten hoor, maar ik vind als je vzsters nie gaan dan helemaal niet met een ander



Danielle_1

Berichten: 2696
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:42

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
zo,dat moest er even uit Haha!
en wat je ervan vindt,mag je lekker zelf weten Knipoog

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:21

Devica schreef:
Nou heert heeft een broer, en die is getrouwd en zijn vrouw haar vader . (dat is dan toch je zwager? )
zijn buurmeisje mag met pukkie naar een keuring terwijl wij de verzorgsters zijn. Ik vind het heel raar maar hun moeten het maar weten hoor, maar ik vind als je vzsters nie gaan dan helemaal niet met een ander


Dat snap ik wel *Mag dan wel blond zijn* maaruh je wilt eigenlijk niet zei je der achter aan, ik zit liever thuis ... :S

/3 Happy B+13 ' L1+10 ' L2+1

http://www.creatieffoto.nl

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:32

nee het valt op een zaterdag, en dan krijg ik les op de manege. en vorig jaar heb ik het ook gedaan, toen in de prijzen gevallen. maar dit jaar had ik er niet echt zin in. maar ik zit niet thuis. en de eigenaar vond het ook wel rustig.


vonne
Berichten: 132
Geregistreerd: 03-03-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:54

Het verhaal staat idd ietwat onduidelijk omschreven. Maar goed, je vraagt om een mening: Ik zou het niet doen. Je zegt zelf al weinig tijd te hebben. En daarbij: je weet wat je hebt, niet wat je terugkrijgt. Blijf gewoon lekker bij de paardjes die je nu verzorgt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_arjolein, NorwayFjord, pluisje88 en 122 bezoekers