deze week

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Stekeltje

deze week

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-04 18:37

Een paar maandjes geleden hebben drie zussen die bij ons op stal staan met hun paardje te horen gekregen dat hun paardje aan twee benen hoefbevangen is. Op de foto's was het duidelijk te zien en de arts zei dat het nog een wonder was dat ze nog kon staan. Ze hebben haar op het land gezet en het ging eerst iets beter, waardoor ze toch nog af en toe wat konden doen met haar, al was het niet veel. Vorige week had ze veel pijn en lag ze er niet goed bij. Nu heeft ze pijnstillers en staat ze weer lekker op het land. Juist daarom lijkt mij dat de beslissing heel moeilijk is, maar vandaag hoorde ik dat ze deze week toch de knoop doorhakken. Ik wil ze hierbij heel veel sterkte wensen en ik hoop dat ze veel steun aan elkaar hebben. Ach gut . Het zal een moeilijke week worden, maar ik weet dat ze een goeie keus hebben gemaakt en ik hoop dat ze dat zelf ook gauw zullen beseffen. meiden, ik zal aan jullie denken.......

ElkeT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 23:18

Véél sterkte, moet wel erg zijn dat je het zo te weten komt :s

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:09

Dit zijn de minder leuke dingen. Maar ik denk inderdaad dat ze een goeie keuze hebben gemaakt. Een paard met pijn moet je niet, hoe hard het ook klinkt, zo door laten blijven lopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie