Mijn paard? Een kanjer!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Mijn paard? Een kanjer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-04 15:46

HA! De feestweek is weer voorbij en het is toch wel een behoorlijk succesvol weekje voor Maus en mij geworden! Met ringsteken hebben we de prijs voor het mooiste geheel gewonnen (zal foto's plaatsen zodra ik een goede uploadsite gevonden heb). Vooral omdat ik er nogal... origineel/ apart uizag!
Het thema waarin ik verkleed was was "Proud to be fout" en ik was zelfs zo ontzettend fout dat ik in de beide regionale kranten met een grote foto te zien was! Erg cool dus!

Woensdag zou ik meedoen met de gymkhana, maar ik moest opeens naar de begrafenis van mn oom die had besloten om net voor de feestweek te overlijden. Erg jammer, maar ja... that's life!

Vrijdag de keuring gehad. Behoorlijk wat deelnemers in het haflinger/ fjordenveld, dus mijn verwachtingen waren erg laag. Had niet echt het gevoel dat Maus echt een kans maakte. (hoewel ik hem er natuurlijk wel echt helemaal top uit vond zien!)
Met de laatste ronde moesten we op volgorde lopen en ik schrok me kapot toen mijn nummer werd omgeroepen! Ik stond toen vierde. Daarna nog een paar rondjes gestapt en opeens liep ik als tweede! Ik zakte bijna door mn benen van ongeloof, en was enorm trots. Verwachtte eigenlijk dat ik nog wel een plaats moest opschuiven naar achteren, maar niet dus!

MAURITS DUS TWEEDE!!!!

De eerste plaats was voor een leuk fjordje, ook terecht, was een mooi en leuk beest om te zien! Maar goed, Maus was dus eerste van de haflingers en ik ben nog steeds ontzettend trots!
Hij liep ook zo verschrikkelijk ruim in de stap en draf, we waren echt een team samen!!! Helemaal top dus, vooral toen de opperjury (zo noem ik hem maar even) Maus complimenteerde over de ruime en energieke stap, had nooit gedacht dat we ooit nog zo ver zouden komen!
Mijn lompe dikkerd !

Zo, dat moest ik even kwijt.

Daarna nog naar Dance valley geweest en op vakantie- was ook leuk en nu dus weer na ongeveer 4 weken terug van weggeweest!!!

Der Ellmauer Dancing Queen


luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:02

Gefeliciteerd met je prijs voor het mmoiste geheel en de tweede prijs voor de keuring. Ik ben inderdaad benieuwd naar de foto's.

[o]

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:39

Gefeliciteerd met je prijs, echt leuk! en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's Lachen

<3 Australian Working Kelpie's Bruno en Rango <3
Towa for always in my heart, miss my lovely girl!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 19:14

Gefeliciteerd met je prijs hoor!

Meisha

Berichten: 44
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 06:46


A horse is a horse afcourse, afcourse is a horse a horse....Mr ED!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 10:32

hmm... ik ga het eens proberen! bedankt iig!

Der Ellmauer Dancing Queen

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 11:58

Gefeliciteerd hoor! Lachen

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Char_elle, Dartel, Kopmeeuw, laura22, ManonGrr, Mo_Noah, Mutti, sasja0705, StonedRomy, Vagabondo en 158 bezoekers