Aan energie geen gebrek!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris14

Aan energie geen gebrek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 15:58

Hey allemaal! Vanmiddag zijn we bij Carla geweest. We wisten nog niet zeker of we zouden gaan rijden, want we wisten niet hoe de buitenbak eruit zou zien na al die regen... Die bleek vooral in de hoeken vol slik te zijn, en aangezien Carla nog aan de bak moet wennen en nog wat raar door de bochten loopt, vonden we dat niet zo'n goed idee. Bovendien had ze al een paar dagen achter elkaar onder het zadel gelopen en ze is 2x per week rijden gewend, dus een rustdagje kon ook geen kwaad. Knipoog

We zetten haar eerst even in de bak en daar heeft ze een halfuurtje gestaan, terwijl wij de stal uitmestten en het voer klaarzetten. Toen gingen we nog even kijken bij de bak en er waren parachutisten (zitten elke dag op het land achter de spoorlijn die langs de bak loopt). En toen die naar beneden kwamen was dat natuurlijk wel heel spannend! En in het begin schrokken alle paarden zich rot daar van, en Carla draafde zo helemaal mee met die parachutist! Knipoog Dus daarna haalden we haar uit de bak en lieten haar even grazen en toen zag en hoorde ze (ook door die harde wind) van alles en toen werd ze een beetje druk en begon een beetje wild te doen (mijn zusje hield haar vast) dus toen nam ik haar even over maar blijkbaar had ze geen zin meer in grazen dus toen heb ik haar even op stal gezet.

Toen na een tijdje ging ik haar borstelen en met de rubberborstel bij haar voorhoofd ging ze helemaal tegen me aanschuren. Lovers En toen kreeg ze haar "fruithapje". Knipoog Daarna heb ik nog wat vlechtjes in haar manen gedaan stond heel mooi. Bloos En ze had die ochtend ook al anderhalf uur in de bak gestaan met Storm (Haflinger), Jeanette (Belg), Auke (Fries) en Sjonny (rijpaard) en dat ging gelukkig heel goed! *LOL* Groetjes Iris.

:#Bokkende DeugNietRijder #01:#

:# I Love Carla 4ever! Party!!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 16:04

NOu dus is het vandaag weer super gegaan .. ga zo door hé (enneh dat ze niet schrok van die parachutisten ..

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 22:41

Ja een paardenleven gaat niet over rozen, zeker niet als er ineens een parachutist landt *gniffel* Je hebt het er maar druk mee als paard!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie