HELP!! ik zoek heel dringend iemand voor..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:37

Maar je zegt zelf dat je geen geld hebt, dat je iemand zoekt die wil betalen voor het poetsen. Je spreekt jezelf enorm tegen, of ik moet wel heel dom zijn...

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 12:42

ik heb er toch later bij gezet dat het er indedaad een beetje krom stond omdat ik zo hyper was.
het was niet noodzakkelijk maar wel makkelijk en wie vindt dat niet?????
doe niet zo moeilijk heb er nou al en wordt met de dag blijer dat ik er daar weg gehaald heb!

dat beest is helemaal gehersen spoeld!!
z weet niet hoe ze op andere paarden moet reageren ze weet nog geen eens hoe ze paard moet zijn echt niet normaal!!
ik heb zo met er te doen.
ik heb er savonds gehaald en de dag er na was het fout volledig in paniek alles gesloopt moesten we er naar me vriendin brengen omdat het te link was geworden ze hier in te +laten staan nu gaan we alles op knappen. en ze is daar nu iets rutiger aan het worden maar snapt er niks van!!
maar we komen er wel Haha!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:53

uhmm tsjaa.. ik vind eigenlijk ook wel dat je jezelf een beetje tegenspreekt.. wat ga je doen als die shet een blessure krijgt? of in het prikkeldraad blijft hangen? ben daar wel een beetje benieuwd naar

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 17:15

er staat daar geen prikkel draad
ik hou er wel over op want begin het nu vervelend te vinden om me zelf telkens te verdedigen ik zocht hier mee namelijk een verzorger(st)er
en dat heeft zo geen zin!!!!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 17:17

en het is toch mijat beestie tn verantwoording???? ik heb er toch gekocht ik vroeg alleen iemand die misschien zin had om doen??
ik word hier zo moe van sorry dat ik het zeg hoor

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 17:22

Veronieky schreef:
en het is toch mijat beestie tn verantwoording????


Que Verward

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 21:44

Oke, je zoekt dus een verzorgster. Ik woon véél te ver weg, ten eerste, en als je er voor moet betalen... Doei, doei

Dat je het niet leuk vind dat iedereen zulke dingen zegt, kan ik ook begrijpen, maar als je zoiets op bokt zet, weet je dat je daar commentaar op kunt krijgen.
Iedereen mag hier zijn mening geven, en de meesten (Van wat ik gelezen heb) zijn van mening dat je overhaast te werk bent gegaan, waaronder ik.

Als je een verzorgster zoekt, ga dan naar marktplaats, [EA-TK], of hang briefjes op in supermarkt, ruitersportzaak, manege of wat.

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:03

heb ik al gedaan bedankt voor het advies! Haha!

Fifi

Berichten: 19
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Alteveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:21

~~}> niet normaal Party!! ik betaal aleen niet me niet genoeg zakgeld Party!!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:21

als je nu al niet eens tijd heb voor 1 paard? waarom een paard er bij en dan fulltime verzorger?
omdat je het zioelig vind>? zon verzorger zou maar eens geen tijd heben of er mee willen stoppen.
bedenk dat eens. doe niet naief denken .. maar realistisch.
dit is niks joh

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:26

wat zijn jullie allemaal negatief als zoij dat paard wil opnemen dan moet ze dat gewoon lekker doen en zich niks van jullie aantrekken met jullie negatieve reacties!
sorry maar ik word gek van dat gepraat over dat je haar niet moet kopen enzo, moet ze dan zielig in een hoekje blijven staan of worden afgemaakt omdat ze een afwijking heeft?? dat doe je bij mensen toch ook niet!
sorry hoor maar jullie overdrijven wel een beetje.

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:28

als het dicht bij genoeg was en ik geld had om mee te betalen had ik me allang gemeld.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 19:34

tja op die leeftijd denk je alleen maar als een penny meisje na. ( ik ben ook ooit 14 geweest) maar onthoud deze woorden!! als jij zo oud als ik ben 24. dan bekijk jij het met hele andere ogen!! ik durf daar BV geld op te leggen!
Toen ik zo oud was als jij was ik ook zo precies het zelfde!!! ik denk meerdere hier zo!
gaan jullie maar lekker dat paardje kopen!! VEEEEEEEEEEEEL GELUK ER MEE... want als je kritiek krijgt dan lopen jullie op je achterse benen.

Wij denken alss volwassen en zien ook de nadelen er van! jullie alleen de vorodelen. beetje naief is dat.. maar goed.. je moet zelf weten

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:18

Dat is eruit! Tong uitsteken (Ben het wel met je eens!)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:22

Mayo, Realistische (moeilijk woord misschien) reacties hoeven niet negatief te zijn. In dit stadium komt het misschien zo over, maar denk nu eens eerlijk (met je hoofd, niet met je hart) na....

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 23:59

MarrieLeen schreef:
Dat is eruit! Tong uitsteken (Ben het wel met je eens!)

Cool inderdaad.. AMEN! tja ik vind dat penny gedrag heel lief bedoelt maar soms wordt je gek van dat naiefe gedoe

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 01:29

Hou je er rekening mee dat er over een paar weken misschien mogelijk een nog zieliger paardje in dat standje staat? En ga je die dan ook kopen?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:31

Klinkt mss een beetje raar van me hoor. Degene die ee shet heeft gekocht zal het vast niet zonder toetsemming van dr ouders hebben gedaan. Als haar ouders ja hebben gezegd, dan zullen die ook vast voor de kosten opdraaien als het shetje gewond raakt of wat dan ook..

Natuurlijk zijn de meeste paardenmensen ook zo begonnen, pennymeisje wat alles wilde redden, je word vanzelf wel realistisch en dat alles geld kost en blijkbaar weet zij dat ook wel, anders vraagt ze er geen bijdrage voor.

Succes met het zoeken van je verzorgster.

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:52

lautjuh85 schreef:
Laat haar toch!!
Ze wil graag die pony kopen...nou en!!!
Is toch mooi voor dat diertje dat hij nu een beter huis krijgt!
Ik snap niet wat iedereen nu moeilijk doet.
Maar zal wel aan mij liggen.
Succes ermee veronieky!!



Idd, doe nou gewoon eens niet zo moeilijk, ze weet waarschijnlijk wel wat ze doet!
Als ze het geld voor de verzorging niet heeft had ze het dier niet gekocht neem ik aan!

Veel succes ermee!

judithM
Berichten: 1494
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:57

Trouwens hier op bokt lees je zoveel: ik krijg een pony, een pony erbij, kijk naar mijn aanwinst etc etc.

Iedereen reageert daar meestal wel leuk op terwijl je daar ook niet de financiele achtergrond en (vrije) tijd van die persoon kent.

Maar omdat de topicstarter erbij vermeld dat ze wel wat hulp kan gebruiken is het helemaal fout in de ogen van velen!

noukske

Berichten: 797
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:15

Ik vind zelf dat er ook zwaar overdreven word zeg!!!
Ik ga met judith mee!
Jullie doen net alsof zij gewoon een pony heeft gezien en heeft gezegd ow leuk die koop ik.
Mssn zit hier wel iets in, maar ze zal er echt wel goed over nagedacht hebben zowel financieel als over de verzorging.
Het is toch niet zo raar dat ze een verzorger zoekt ??

Enne Cayusejuhh ik snap niet waarom het begrip pennymeisje
nou weer om de hoek komt kijken.
Net alsof alle 14 jarige pennymeisjes zijn Verward:?:?
Veroniekje ik vind het goed dat je je nieuwe paardje een goed tehuis bied en ik hoop dat het je allemaal gaat lukken.

Groetjes
[/quote]

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:48

noukske schreef:
Ik vind zelf dat er ook zwaar overdreven word zeg!!!
Ik ga met judith mee!
Jullie doen net alsof zij gewoon een pony heeft gezien en heeft gezegd ow leuk die koop ik.
Mssn zit hier wel iets in, maar ze zal er echt wel goed over nagedacht hebben zowel financieel als over de verzorging.
Het is toch niet zo raar dat ze een verzorger zoekt ??

Enne Cayusejuhh ik snap niet waarom het begrip pennymeisje
nou weer om de hoek komt kijken.
Net alsof alle 14 jarige pennymeisjes zijn Verward:?:?
Veroniekje ik vind het goed dat je je nieuwe paardje een goed tehuis bied en ik hoop dat het je allemaal gaat lukken.

Groetjes

[/quote]

dat hoor je me niet zeggen maar dit verhaal is toch penmny achtig>? ik wil een zielig shetje redden en kan het niet verzorgen wie wiL:? kom op zeg... pfffffffffff 1 + 1 = 2 he

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:01

Citaat:
en ze heeft geen kromme benen en ze kan wel een keer gedekt worden.


Dan nog, moet je haar eerst na laten kijken door een DA.

Als de achterbenen niet goed zijn en het is erfelijk dan is het niet eerlijk om haar te laten dekken.
Heb je straks een veulen met hetzelfde probleem...

Dan zou ik eerst foto's laten maken.

Wij wouden ook gaan dekken met de pony van m'n zusje, maar ze heeft artrose en ik heb eerst de DA gevraagd of het erfelijk was. Ja, dus dan houd het gewoon op.

De gedachten zijn goed, maar ik denk dat jij er wat te makkelijk over denkt...
Het zijn ook wel 2 x hoefsmid kosten 2x wormenkuren, 2 x entingen, dat loopt snel op hoor.

Samfloor
Berichten: 30
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:20

|Vind dat je hartstikke gelijk hebt met het kopen van die pony. Veel plezier met je nieuwe aankoop

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:59

Jezus.. wat een gezeik zeg hiero... Veronieky, als jij dat paard kan helpen en jij wilt dat heel graag doen en je kunt het allemaal (Je hebt natuurlijk alle voor en nadelen al op een rijtje gezet!!!) moet je het gewoon doen.. Als je dit zo eens terug leest allemaal denk ik wel twee keer na voor dat ik iets neerzet. Tegenwoordig krijg je alleen maar kritiek.

SUC6 met je nieuwe aanwinst!!